Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  خبرگزاری فرانسه، سازمان دیده بان حقوق بشر روز جمعه از سنگ اندازی عربستان در روند تحقیقات سازمان ملل در مورد جنایات جنگی در یمن خبر داد.

دیده بان حقوق بشر با اعلام اینکه عربستان سعودی در تلاش است در مسیر تحقیقات سازمان ملل در مورد جنایات جنگی در یمن مانع تراشی کند، اقدام عربستان را تلاش آشکار برای اجتناب از مورد تحقیق قرار گرفتن خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4408309

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان دیده بان حقوق بشر عربستان سعودی یمن ایالات متحده آمریکا روسیه سوریه عراق ایران رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ ترکیه افغانستان عربستان سعودی ادلب آلمان جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکیدکرد که این جنایات در راستای جنایت نسل‌کشی ادامه‌داری است که رژیم اشغالگر اسرائیلی برضد مردم فلسطین در غزه مرتکب می‌شود.

سازمان همکاری اسلامی باردیگر از جامعه بین‌الملل خواست به مسئولیت خود در وادار نمودن رژیم اسرائیل به توقف حملات و تجاوزات خود در همه بخش‌های فلسطین اشغالی و ایجاد حمایت لازم از ملت فلسطین به منظور اجرای قطع‌نامه سازمان ملل متحد در این باره عمل کند.

وزارت بهداشت فلسطین شب گذشته (شنبه) اعلام کرد که در نتیجه جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه نورشمس، 14 نفر به شهادت رسیده و شماری مجروح و بازداشت شدند.

این در حالی است که نظامیان اسرائیلی به حملات خود به این اردوگاه ادامه داده و تعداد بیشتری از اتومبیل‌های نظامی را به این منطقه گسیل داشته‌اند که در همه محورها و کوچه‌ها و خیابان نابلس مستقر شده‌اند.

همچنین هر کسی که تلاش می‌کند از این اردوگاه خارج شده و یا به آن نزدیک شود، هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • کارشناس سازمان ملل: سیستم سلامت غزه به طور کامل نابود شده است
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند
  • سازمان ملل: اسرائیل مانع از رسیدن سوخت به بیمارستان‌های نوار غزه می‌شود
  • افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در برخی مناطق غزه
  • سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد
  • گزارش‌ های واقعی پنتاگون درباره چیزایی که فقط در فیلم‌های علمی تخیلی دیده‌ایم
  • عملیات وعده صادق دفاع در مقابل تجاوز اسرائیل بود