Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@17:50:16 GMT

خبرنگاران، نکونام را تحریم کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۹۴۴

خبرنگاران به نشانه تعتراض به تاخیر جواد نکونام در نشست خبری سالن کنفرانس خبری را ترک کردند تا این سرمربی جوان را تحریم کنند. به گزارش بلاغ، خبرنگاران ورزشی شهرستان قائم‎شهر در نشست خبری قبل از بازی تیم نساجی مازندران با استقلال تهران که قرار بود ساعت 19 با حضور جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران آغاز شود بدلیل تاخیر چندباره سرمربی تیم مازندرانی توسط خبرنگاران ورزشی مازندران تحریم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جواد نکونام که برای چندمین بار در نشست خبری قبل از مسابقه با تاخیر همراه شده بود این بار توسط خبرنگاران تحریم شد و خبرنگاران مازندران بدلیل این بی‌احترامی سرمربی نساجی مازندران قبل از حضور وی و مدیر رسانه‎ای تیم نساجی سالن کنفرانس خبری را ترک کردند.

نکته قابل تامل برای این نشست خبری آنجایی بود که بعد از تاخیر 10 دقیقه‎ای مدیر رسانه‎ای نساجی به همراه کمک مربی نکونام که در بازی گذشته مقابل پرسپولیس اخراج شده بود برای حضور در کنفرانس خبری در محل برگزاری حضور یافت که با واکنش خبرنگاران مواجه شد و عدم حضور نکونام را حضور در جلسه فنی تیم نساجی برای بازی قردا اعلام کرد.

در پایان هیچ یک از خبرنگاران در نشست خبری تیم نساجی حضور پیدا نکردند تا گلایه خود را به حرکت ناپسند جواد نکونام سرمربی جوان نساجی نشان دهند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)

نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور حجت الاسلام محسن عرفاتی معاون امور علمی و فرهنگی آستان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072495 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • (ویدئو) خوشحالی پس از گل و بی‌امان هوادار نابینای نساجی مازندران
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)