Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۳۱ شهریور را از نظر می‌گذرانید.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۳۱ شهریور را از نظر می‌گذرانید.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روزنامه روزنامه های امروز حمایت همشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آنروا درباره اتمام منابع خود برای کمک به مردم غزه

رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) درباره اتمام منابع این نهاد حقوق بشری برای کمک به مردم غزه هشدار داد.

به گزارش مشرق، «فیلیپ لازارینی» امروز (سه شنبه) در گفت‌وگو با خبرگزاری «رویترز» خاطرنشان کرد: ما فقط منابع کافی برای ادامه عملیات امدادرسانی تا پایان ماه می(۱۱ خرداد) را در اختیار داریم.

وی، وضعیت مالی این سازمان را «بسیار نامطلوب» عنوان کرد و گفت: امیدوارم که کشورهای بیشتری، کمک به آنروا را از سربگیرند.

این مقام سازمان ملل، تصمیم رژیم اشغالگر صهیونیستی برای جلوگیری از ورود کمک‌های غذایی آنروا به شمال غزه را جلوگیری از زنده ماندن افرادی دانست که در خطر مرگ هستند.

لازارینی با بیان اینکه دسترسی مردم شمال غزه به کمک های بشردوستانه بسیار ضروری است، خواستار مشارکت طرف های ثالث برای رساندن کمک های بشردوستانه به مردم این منطقه شد.

رژیم صهیونیستی، ۱۲ نفر از ۱۳ هزار عضو آنروا را به مشارکت در عملیات طوفان الاقصی متهم کرد؛ اتهامات بی اساسی که موجب قطع کمک های آمریکا به این نهاد بشردوستانه شد.

البته کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، فنلاند و سوئد که پیشتر کمک های خود را قطع کرده بودند، اکنون کمک های خود به آنروا را از سرگرفته اند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • صفحه نخست همشهری ۹ فروردین
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • هشدار؛ وزش باد شدید در تهران
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • مدیریت بحران: هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • هشدار آنروا درباره اتمام منابع خود برای کمک به مردم غزه
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • صفحه نخست همشهری هفتم فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین