Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 پلامن کنستانتینوف، سرمربی تیم ملی بلغارستان در مورد پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: انتظار پیروزی را داشتم ولی فکر نمی کردم 3 بر صفر برنده شویم. ما در مسابقه نخست در مرحله گروهی، طوری مقابل ایران بازی کردیم که هرگز در شراط معمولی نمی توانستیم اینقدر پر اشتباه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما 22 اشتباه در سرویس و 11 خطا در حمله داشتیم که خیلی زیاد است. 

او ادامه داد: در مسابقه امروز اما خطای سرویس بسیار کمی داشتیم که کلید برتری ما بود. من از سرویس های همه بازیکنان راضی نیستم ولی اسکریموف فوق العاده بود. او 25 سرویس زد که 3 تای آن خطا و 7 سرویس منجر به امتیاز شد. من می دانیم که بقیه بازیکنان هم می توانند مثل او خوب سرویس بزنند. 

کنستانتینوف در مورد نقطه ضعف تیم ملی ایران گفت: بدون شک، دریافت، نقطه ضعف اصلی ایران بود. وقتی تیم ایران در دریافت خوب عمل نکرد به دنبال نتوانست از نیروی فوق العاده ای مثل سعید معروف نیز استفاده کند. من او را خیلی دوست دارم و معتقدم که یکی از نوابغ دنیای والیبال است. اما وقتی او مجبور می شود برای پاس دادن به خارج منطقه یک سوم بیاید، نمی تواد از قدرت جادویش استفاده کند. ما نسبت به صعود به مرحله سوم امیدواریم. کار بسیار سختی پیش رو داریم و برای رسیدن به هدف خود می جنگیم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)

امیرمسعود عابدین: فراری ۴۵۸ ایتالیا، لقب تنها فراری غیرکلاسیک پلاک ملی ایران را یدک می‌کشد. این خودرو طی گذراندن مراحل قانونی و دریافت مجوز خاص، در سال ۲۰۱۲ وارد کشور شد.

فراری ۴۵۸ جانشین فراری F۴۳۰ شد و راه آن را با قدرت ادامه داد. صحبت کردن درباره طراحی ۴۵۸ ایتالیا، تکرار مکررات است؛ چرا که طراحی زیبا و منحصربه‌فرد این خودرو بر همگان ثابت شده است. قلب تپنده این خودرو، پیشرانه ۴.۵ لیتری ۸ سیلندر بوده که ۵۶۲ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این موتور در زمان خود جزو قوی‌ترین پیشرانه‌های جهان بود. با حضور این فراری قدرتمند در خیابان، هیچ خودرویی جرئت خودنمایی ندارد! رقیب مستقیم این خودرو یعنی مرسدس‌بنز SLS هم در کشور حضور دارد.

منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیر تکامل خودروی ایتالیایی و لوکس فراری (فیلم) چند ترفند ساده که از سرقت موتورسیکلت جلوگیری می کند (فیلم) تکنولوژی به کار رفته در مدل جدید خودرو فراری پورسانگوئه 2023 (فیلم)

دیگر خبرها

  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • عکس‌| لذت زندگی، با پسر بوکسور معروف!
  • با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • تصاویری دیدنی از زنده شدن آبشار‌های کوه معروف بیستون (فیلم)
  • سوپرگل فوق العاده دیدنی شهاب زاهدی مقابل گامبا اوساکا از زمین خودی (فیلم)