Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@20:37:34 GMT

قاتلی که خودش را جای مقتول معرفی کرد ! + عکس دادگاه تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۲۴۵۳

قاتلی که خودش را جای مقتول معرفی کرد ! + عکس دادگاه تهران

حوادث رکنا: دو کارمند یک شرکت که باهمدستی یکدیگر رئیس شرکت را کشته و جسدش را در کف کارخانه دفن کرده بودند بار دیگر در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند اما هر یک جنایت را به گردن دیگری انداخت.

این در حالی بود که دو شاهد در دادگاه علیه آنها شهادت دادند.به گزارش خبرنگار حوادث«ایران»، رسیدگی به این پرونده از 29 دی سال ۹۰ به‌دنبال ناپدید شدن مدیرعامل یک شرکت خصوصی در حاشیه تهران کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر رئیس شرکت با مراجعه به اداره پلیس Police گفت: همسرم رضا مدیر یک شرکت فروش شیرآلات است. او دیروز از خانه بیرون رفت و دیگر از او خبری ندارم، گوشی موبایل او هم خاموش شده است.

در حالی که ردیابی‌های پلیسی برای یافتن مرد گمشده ادامه داشت حدود یک سال بعد پلیس دریافت اموال این مرد بعد از ناپدید شدنش توسط یک مرد ۳۸ ساله به‌نام سیامک انتقال یافته است.این موضوع سرنخ تازه‌ای برای کارآگاهان بود بنابراین خیلی زود وی بازداشت شد وتحت بازجویی قرار گرفت.سیامک در اظهاراتش ادعا کرد: من وکیل قانونی رئیس شرکت بودم. او به من وکالت بلاعزل داده بود تا اموالش را به‌نام خودم سند بزنم و در فرصت مناسبی بفروشم.در حالی که مدرکی علیه سیامک به دست نیامده بود، دوست صمیمی وی به‌نام فرامرز به پلیس آگاهی رفت و پرده از جنایت Crime هولناک برداشت.

فرامرز در اظهاراتش گفت: حدود ۱۱ ماه قبل من و سیامک با رضا آشنا شدیم و با انگیزه تصاحب اموال وی با او طرح شراکت ریختیم اما در فرصتی مناسب او را داخل شرکت کشتیم و جنازه‌اش را داخل کارتن‌های گالوانیزه گذاشتیم و جسدش را کف شرکت دفن کردیم.

کارآگاهان جنایی با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد بقایای جنازه دفن شده را کشف کردند.جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و طی گزارشی پزشکی قانونی علت مرگ را خفگی با سیم برق اعلام کرد.به این ترتیب سیامک نیز لب به اعتراف گشود اما مدعی شد فرامرز عامل قتل Murder است و ادامه داد: فرامرز پس از قتل، مدارک شناسایی رضا را به من داد.

من هم یک روز خودم را با گریم شبیه رضا کردم و با مدارک شناسایی او به دفترخانه رفتم. آنجا وکالتنامه‌ای به سیامک - خودم- دادم و بعد از آن بود که توانستم اموال رضا را به‌نام خودم سند بزنم.

با اعتراف‌های دو متهم آنها در دو مرحله در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان‌زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در نخستین جلسه دادگاه در ابتدای این جلسه اولیای دم برای دو متهم حکم قصاص خواستند.سیامک گفت: من رضا را نکشتم فقط چند ماه بعد با هویت جعلی و با مدارک رضا به یک دفترخانه رفتم و اموال او را به‌نام خودم سند زدم تا در فرصت مناسب آنها را بفروشم. من حتی شاهد قتل هم نبودم و نمی‌دانم فرامرز چطور رضا را کشت. او فقط به من گفته بود رضا را خفه و جنازه‌اش را در کف یکی از اتاق‌های شرکت دفن کرده است.

وقتی نوبت دفاع به فرامرز رسید خودش را بی‌گناه خواند و انگشت اتهام را به سمت هم جرمش نشانه رفت.وی گفت: سیامک قاتل The Murderer است. من در این ماجرا هیچ دخالتی نداشتم. در دومین جلسه محاکمه که هفته گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری برگزار شد در ابتدای جلسه دو شاهد به‌عنوان مطلع در دادگاه حضور یافتند تا درباره این پرونده شهادت دهند.نخستین شاهد گفت: من شب حادثه Incident هر دو متهم را که در مقابل در شرکت ایستاده بودند و رفتار مشکوکی داشتند، دیدم.

دومین شاهد که یک زندانی Prisoner جرایم مواد مخدر Drugs بود و برای شهادت در این پرونده از زندان Prison به دادگاه منتقل شده بود در جایگاه قرار گرفت وگفت: من در آن موقع سرایدار شرکت بودم وقتی جلوی در ساختمان ایستاده بودم دیدم سیامک و فرامرز در حال جابه‌جایی یک صندوق هستند حتی به فرامرز گفتم اگر می‌خواهید کمکتان کنم که او گفت نه صندوق سبک است و نیازی به کمک من نیست.

سپس هر دو متهم پرونده به ترتیب پای میز محاکمه ایستادند و در دفاع از خود همدیگر را قاتل معرفی کردند.قضات نیز پس از شنیدن اظهارات متناقض دو متهم پرونده، برای صدور رأی وارد شور شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جاسوس طلایی اسرائیل کیست؟

پانزده بار خودکشی دختر 14ساله به خاطر ریزش مو + عکس

پسر بختیاری مادر و خواهر خود را به قتل رساند و بعد خودکشی کرد

عکس صورت خونین داور فوتبال / فاجعه در ورزشگاه آبادان +عکس

کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی از مردم با پیامک / وزیر ارتباطات خبر داد +عکس

جسد تکه تکه شده 6 قلوها در پارکینگ / مادر بی رحم پس از زایمان قتل عام به راه انداخت + عکس

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

اعتراف 10 زن و مرد در 6 پرونده قتل تهران + فیلم گفتگو با قاتلان

ادعای عجیب داعشی دستگیر شده در روز عاشورا / دختر محجبه چه قولی داده بود؟ + فیلم گفتگو

شرط کثیف مدیرعامل برای پس گرفتن شکایت از همسر ملیحه / باید پیش من بیایی!

بی آبرویی عجیب عروس خانم سر سفره عقد / داماد جا خورد

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police جنایت Crime جنایی پزشکی قتل Murder قاضی Judge قاتل The Murderer حادثه Incident زندانی Prisoner مواد مخدر Drugs زندان Prison اخبار حوادث ایران جنایت مقتول رئیس پای میز محاکمه عکس فیلم قتل دختر زن عجیب تصاویر دوست عروس فرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد

هفتم اردیبهشت ماه جسد مردی در جاده کن کشف شد و وقتی تیم جنایی در محل حادثه در بزرگراه همت، خروجی کن حاضر شدند، با جسد بدون سر مواجه شدند که متعلق به مردی جوان بود. او با یک ضربه چاقو به شکمش، به قتل رسیده بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که خون‌ها شسته شده و قاتل یا قاتلان، جسد را در فضای سبز حاشیه بزرگراه رها کرده‌اند. حتی روی آن برگ ریخته بودند که جسد پوشانده شود. روی شانه‌های مقتول، ستاره و روی سینه‌اش دو تبر خالکوبی شده بود که جسد وی به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت. در ادامه تحقیقات، هویت مقتول شناسایی شد. وی اهل کشور افغانستان بود که در همان حوالی با خانواده اش زندگی می‌کرد و متاهل بود. تحقیق از خانواده مقتول نشان داد که او با یکی از هموطنانش دچار اختلاف شده و به شدت با یکدیگر مشکل داشتند.

حتی از سوی وی تهدید به قتل شده بود که همین کافی بود نام وی در لیست افراد مظنون قرار بگیرد. وقتی ماموران برای دستگیری او وارد عمل شدند، دریافتند که او فرار کرده و همین موضوع، فرضیه جنایت از سوی وی را قوت می‌بخشید. این درحالی بود که برادر مقتول به مقابل خانه خانواده قاتل رفته و از آنها خواسته تا سر برادر وی را تحویلشان بدهند و آنها مراسم خاکسپاری را اجرا کنند.

برادر مقتول نیز پلیس بازی‌های خود را ادامه داده و به سراغ برادر مظنون به قتل رفته و از او خواسته بود تا مخفیگاه برادرش را به او اطلاع بدهد. آنها می‌خواست تن مقتول را به خاک بسپارند و می‌خواست سر جسد را هم تحویل بگیرند. خانواده مظنون، اما زیر بار نمی‌رفتند تا اینکه برادر مقتول با جست و جو‌های فراوان محل کار برادر مظنون را پیدا می‌کند. با این احتمال که ممکن است سر جسد آنجا باشد راهی باغی در اطراف کن که محل کار برادر مظنون به قتل شد. در بازرسی از آنجا سر جسد را که در کنج باغ رها شده بود، پیدا کرد و با پلیس تماس گرفت.

با حضور ماموران و قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی در محل حادثه، تحقیقات انجام شد و سر جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دو برادر ادامه دارد تا معمای این جنایت رازگشایی شود.

منبع: همشهری

tags # قتل ، اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد