Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@08:07:10 GMT

غذا خوردن در این ساعت از روز شکم را لاغر می کند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۲۵۱۲

غذا خوردن در این ساعت از روز شکم را لاغر می کند

رکنا: غذا خوردن در این ساعت از روز باعث می شود زودتر و سریع تر وزن کم کنید.

برای لاغرشدن نباید غذا نخورید بلکه باید در زمان مناسب غذا بخورید ، حتما کنجکاوید بدانید این بهترین زمان برای غذاخوردنی که موجب لاغری و کاهش وزن شود چه ساعتی از روز است.

از رژیم های سخت برای آب کردن چربی ها تا تلاش های بی وقفه برای کاهش وزن و لاغری ، خوب می شناسید این عناوین را که مدتهاست برای شما در صدر جستجوهای اینترنتی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی نزدیک ایام عید و یا روزهای مهمی که باید در جمعی حضور داشته باشند می شوند به فکر لاغری سریع می افتند و برای همین راههای میانبر را جستجو می کنند.

کاری به هیچ کدام از رژیم ها و توصیه های لاغری نداریم چرا که داشتن یک برنامه غذایی و رژیم لاغری موثر را تنها باید از پزشک Doctor متخصص رژیم و تناسب اندام Fitness دریافت کنید . در این بخش تنها قصد داریم نتیجه تحقیقاتی را به شما بگوییم که مربوط به تاثیر خوردن غذا در ساعت مشخصی است.

ساعت متابولیسم بدن و زمان خوردن غذا برای لاغری سریع

بر اساس جدیدترین تحقیقات انجام شده ثابت شد که خوردن و نخوردن غذا در ساعتی از روز می تواند سرعت لاغری و کاهش وزن را دوبرابر تغییر دهد.

بر اساس این مطالعات شما می توانید اینگونه سریع وزن کم کنید:

می توانید هر نوع خوردنی و مواد غذایی سالم که دوست دارید بخورید اما فقط از ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر.

غذاهای سبک و کم کالری را نیز بین ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر قرار دهید و به هیچ وجه بعد از این ساعت یعنی 6 عصر چیزی نخورید.

به نظر کار مشکلی است اما نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد. این نتیجه تحقیقات جدیدی است که توسط دکتر " کورتنی پیترسون " در دیلی میل منتشر شده است.

این متخصص تغذیه در گفتگو با این وب سایت می گوید:در مورد رابطه اوقات روز و وزن گیری مطالعاتی انجام دادیم و با تغییرات متابولیسم بدن متوجه شدیم که افزایش و کاهش وزن می تواند با این فاکتور دچار تغییرات قابل توجهی شود.

ساعت مصرف وعده های غذایی برای لاغری

بر اساس همین مطالعات من پیشنهاد می کنم افرادی که در پی تناسب اندام هستند ، وعده های غذایی خود را بین ساعت 8 تا 2 بعد از ظهر مصرف کنند و پس از ساعت 6 عصر چیزی نخورند.

این به نظر رژیمی سخت می رسد اما تاثیر ان فوق العاده خواهد بود به خصوص برای کسانی که قصد کاهش سریع وزن خود را دارند.

این رژیم لاغری محدود باعث سوزاندن چربی و کالری به مقدار زیاد می شود.

بهترین زمان برای چربی سوزی

ما دریافتیم که بدن ساعتی در درون خود دارد که بر اساس آن بهترین زمان برای سوزاندن چربی و قند ها زمان خاصی از روز است ، بنابراین با خوردن وعده های غذایی در ساعات اولیه روز و کاهش مصرف خوراکی ها در ساعات عصر به بعد این روند سوزاندن چربی و کالری را تسریع می بخشد.

برای اثبات نتیجه ی این تحقیقات 11 زن و مرد مبتلا به اضافه وزن با همین رژیم غذایی مورد آزمایش قرار گرفتند تا در طول 8 روز شاهد نتیجه ی فوق العاده باشند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ادعای عجیب داعشی دستگیر شده در روز عاشورا / دختر محجبه چه قولی داده بود؟ + فیلم گفتگو

ظریف به روی امریکا شمشیر کشید!

فیلم لحظه سقوط مرگبار یک تعزیه خوان ورامینی از اسب + فیلم و عکس

حادثه تلخ برای 8 مسافر تهرانی در ساحل بندرانزلی

این زن به خاطر انتقاد در تلویزیون تهدید به مرگ شد +عکس

شرط کثیف مدیرعامل برای پس گرفتن شکایت از همسر ملیحه / باید پیش من بیایی!

اقدام عجیب راننده در اتوبان برای فرار از تست الکل! + فیلم

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

بی آبرویی عجیب عروس خانم سر سفره عقد / داماد جا خورد

قتل زن جوان در ماه عسل ثروتمندانه+عکس

جسد زن جوان در سردخانه بیمارستان دولتی خورده شد!

فیلم لحظه درگذشت کرم حیدری در حین تعزیه ظهر عاشورا

نقشه عروس ثروتمند برای داماد / نمی خواهم مرا ترک کند !

آمار تکان دهنده از تجاوز راننده های تاکسی اینترنتی به دختر و زنان !

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه لاغری لاغری چاقی رژیم لاغری پزشک Doctor تناسب اندام Fitness وزن خوردن صبح ساعت غذا عکس فیلم قتل دختر زن عجیب دوست تصاویر عروس فرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید

آفتاب‌‌نیوز :

اگر سعی در کاهش وزن خود دارید، حتما از مزایای آجیل در رژیم غذایی خود آگاه شوید.

آجیل علاوه بر طعم خوشمزه، پر از مواد مغذی است که برای حفظ سلامت مفید و ضروری هستند، گردو یکی از اجزای آجیل است که می‌تواند در رژیم غذایی قرار گرفته و به شما در کاهش وزن کمک کند.

ارزش غذایی گردو:

گردو به دلیل داشتن اسید‌های چرب امگا ۳، پروتئین، آنتی اکسیدان ها، منیزیم، مس، ویتامین آ و د برای کاهش وزن موثر است. ۱۲ تا ۱۴ نیمه گردو به شما حدود ۱۹۰ کالری می‌دهد، اما همه کالری‌ها برای سلامتی بد نیستند. برعکس گردو فواید زیادی دارد مانند کاهش التهاب، کاهش خطر بیماری قلبی، کنترل دیابت و جلوگیری از پیری.

میزان کالری گردو:

هر ۱۰۰ گرم گردو ۶۴۵ کالری دارد. گردو کالری انبوهی دارد، اما مصرف آن باعث افزایش سوخت و ساز بدن و متابولیسم می‌شود و طبق مطالعات متعدد، انرژی جذب شده از آجیل‌ها نسبت به مواد مغذی آن‌ها کم‌تر از انتظار است.

چرا مصرف گردو وزن را کاهش می‌دهد؟

تامین انرژی مورد نیاز بدن:

گردو با تامین انرژی مورد نیاز بدنتان سبب کاهش وزن شما می‌شود پس همانطور که اشاره شده است زمانی که گردو مصرف کنید سایر کالری‌های دیگر از مواد غذایی در طول روز را کاهش دهید.

بهبود سلامت دل و روده:

سلامت شکم برای مدیریت وزن بسیار ضروری است. شکم ناسالم می‌تواند خطر چاقی، بیماری‌های قلبی و سرطان را افزایش دهد. اگر از سلامت شکم برخوردار هستید به طور خودکار قادر به هضم صحیح غذا و کنترل وزن خود خواهید بود.

کنترل اشتها:

گردو برای کنترل گرسنگی خوب است و می‌تواند به شما کمک کند تا مدت زمان طولانی تری سیر مانده و میلی به غذا‌های دیگر نداشته باشید، زیرا بعد از مدتی که گردو مصرف نماییم، بخشی از مغز آن‌ها به نام اینسولا فعالیتش بیشتر می‌شود، این بخش از مغز در کنترل اشتها دخالت دارد؛ بنابراین مصرف گردو سبب کاهش وزن در افراد خواهد شد.

سرشار از چربی‌های امگا ۳:

گردو دارای چربی‌های امگا ۳ فراوانی است که اگر به طور منظم و در مقدار مناسب مصرف شود سبب کاهش اشتها شده و به کاهش وزن کمک می‌کند.

کاهش قند خون:

افرادی که به طور منظم گردو را در رژیم غذایی خود قرار می‌دهند، به تدریج میلشان نسبت به مصرف شیرینی ها، غذا‌های پرکالری و پر حجم و چرب کمتر می‌شود و خطر ابتلا به دیابت و چاقی مفرط در آن‌ها کاهش می‌یابد. مصرف گردو باعث افزایش حساسیت به انسولین میشود.

کاهش کلسترول:

گردو سرشار از چربی‌های مفید است و این چربی‌ها کلسترول بد خون را پایین آورده و کلسترول خوب خون را بالا میبرند.

با مصرف گردو چربی‌های دور شکم و پهلو را بسوزانید:

گردو یک ماده غذایی مفید برای چربی سوزی است. گردو خاصیت MUFA دارد بدین معنی که دارای چربی مفید بوده و چربی‌های مضر و اشباع شده ندارد. داشتن یک رژیم غذایی سرشار از MUFA‌ها مثل گردو و ماهی در آب شدن چربی‌های دور شکم و پهلو کارآمد است، زیرا چربی‌های مفید چربی‌های دور شکم و پهلو را با افزایش یک سوخت ساز مناسب از بین میبرند.

مصرف MUFA‌ها سبب کاهش کلسترول بد خون، تامین پروتیین‌ها و فیبر بدن، سلامت قلب می‌شود پس این مواد غذایی را روزانه و به اندازه مصرف کنید تا از شر چربی‌های شکم و پهلو راحت شوید و اندامی متناسب و خوش فرم داشته باشید.

 

چطور گردو را برای کاهش وزن مصرف کنید؟

بهترین زمان خوردن گردو قبل از هر دو وعده غذایی روزانه است. قبل از غذا یک مشت گردو (۳۰ گرم) یا چند عدد گردو بخورید پس از ۱۵ تا ۳۰ دقیقه یک لیوان آب بنوشید، اینگونه احساس سیری بیشتری خواهید کرد و در نهایت غذای کمتری می‌خورید، زیرا گردو سرشار از فیبر است و سبب می‌شود اشتهایی برای پرخوری و مصرف دسر‌های خامه‌ای و... نداشته باشید. همچنین باید توجه داشت که ورزش بدنی روزانه و خوردن غذا‌های سالم نظیر سبزیجات سبز و میوه‌ها برای وزن ایده ال ضروری است.

 

سایر خواص گردو:

گردو منبع غنی منگنز و مس، منیزیم و فسفر، آهن و کلسیم و و مقدار کمی سدیم و نمک است و حاوی ویتامین B ۳، B ۶، B ۵، E، B ۲ می‌باشد و خواص زیر را داراست:

محافظت از پوست

استحکام استخوان

تنظیم متابولیسم بدن

تقویت هوش و حافظه

درمان کننده درد مفاصل

تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

تنظیم کننده فشار خون

مفید برای پوست و مو

بهبود گردش خون

جلوگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی

بهبود صفرا

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • خطر ناباروری با این نوع از رژیم‌های لاغری
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ستارگانی که به سرعت لاغر می‌شوند
  • برهم‌خوردن معادلات دشمن در منطقه با پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی