Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@22:02:33 GMT

اعدام قاتلان پسر 15 ساله در زندان کرج

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۲۵۷۱

حوادث رکنا: دو متهم که پسر 15‌ساله افغان را برای سرقت اموالش به قتل رسانده بودند، قصاص شدند.

شامگاه 20 شهریور‌سال‌88 بود که مأموران پلیس از کشف جسد سوخته شده پسر نوجوانی در اتاقک نگهبانی کارخانه آلومینیومی حوالی ورامین با خبر و راهی محل شدند.

بررسی‌ها نشان داد مقتول که پسر 15‌ساله افغان به نام بشیر است، نگهبان کارخانه آلومینیوم بوده است که ابتدا بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل Murder می‌رسد و در ادامه قاتل The Murderer یا قاتلان برای فریب مأموران اتاقک نگهبانی او را به آتش می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با انتقال جسد نگهبان کارخانه به پزشکی قانونی مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز کردند تا اینکه به دو نفر از کارگران کارخانه به نام‌های احسان 21‌ساله و بصیر‌31‌ساله مشکوک شدند. مأموران پس از دستگیری دو کارگر ایرانی و افغانی در تن‌پیمایی بدنی از آنها با آثار سوختگی روی دست دو مظنون روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت دو کارگر هر دو در آتش‌سوزی اتاقک نگهبانی کارخانه آلومینیوم دست داشته‌اند.

بنابراین دو متهم مورد بازجویی فنی قرار گرفتند. در حالی که دو متهم خود را بی‌گناه معرفی می‌کردند مأموران از محل زندگی آنها تلفن همراه و ساعت‌مچی مقتول را کشف کردند. بدین ترتیب وقتی دو متهم با مدارک و دلایل روبه‌رو شدند ناچار به قتل پسر 15‌ساله با انگیزه سرقت Stealing اعتراف کردند.

بصیر در بازجویی‌ها گفت: من و احسان با مقتول دوست بودیم. ما دو نفر احتمال دادیم او پول زیادی در اتاقک نگهبانی‌اش نگهداری می‌کند به همین خاطر وسوسه شدیم و نقشه قتل او را طراحی کردیم. شب حادثه Incident به بهانه‌ای به اتاقک نگهبانی‌اش رفتیم و او را تهدید کردیم پول‌هایش را به ما بدهد، اما مقتول گفت که پولی ندارد. پس از این او را با شال گردنی خفه کردیم. ما تمام اتاقک نگهبانی را جست‌وجو کردیم و پولی پیدا نکردیم و تنها تلفن همراه و ساعت مچی او را سرقت کردیم. وی در ادامه گفت: پس از قتل برای اینکه مأموران را فریب بدهیم اتاقک او را آتش زدیم تا پس از اطفای حریق مأموران فکر کنند او بر اثر آتش‌سوزی فوت کرده است اما خیلی زود دست ما رو شد و خون مقتول، ما را گرفتار کرد.

احسان هم در بازجویی‌ها با تأیید حرف‌های همدست خود به قتل پسر‌15‌ساله اعتراف کرد.

دو متهم پس از تحقیقات تکمیلی در شعبه‌74 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه حاضر شدند و هیئت قضایی هم پس از درخواست اولیای‌دم، دو متهم را به قصاص و رد مال و 10‌سال حبس محکوم کرد. بدین ترتیب حکم قصاص دو متهم پس از تأیید در شعبه‌ششم دیوان عالی کشور به مرحله اجرا رسید، اما اولیای‌دم، اعلام کردند توان پرداخت تفاضل دیه ندارند که پس از بررسی مدتی قبل تفاضل دیه دو متهم از سوی بیت المال به خانواده‌های آنها پرداخت شد و در نهایت دو‌متهم مدتی قبل در زندان Prison رجایی‌شهر قصاص شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جاسوس طلایی اسرائیل کیست؟

پانزده بار خودکشی دختر 14ساله به خاطر ریزش مو + عکس

پسر بختیاری مادر و خواهر خود را به قتل رساند و بعد خودکشی کرد

عکس صورت خونین داور فوتبال / فاجعه در ورزشگاه آبادان +عکس

کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی از مردم با پیامک / وزیر ارتباطات خبر داد +عکس

جسد تکه تکه شده 6 قلوها در پارکینگ / مادر بی رحم پس از زایمان قتل عام به راه انداخت + عکس

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

اعتراف 10 زن و مرد در 6 پرونده قتل تهران + فیلم گفتگو با قاتلان

ادعای عجیب داعشی دستگیر شده در روز عاشورا / دختر محجبه چه قولی داده بود؟ + فیلم گفتگو

شرط کثیف مدیرعامل برای پس گرفتن شکایت از همسر ملیحه / باید پیش من بیایی!

بی آبرویی عجیب عروس خانم سر سفره عقد / داماد جا خورد

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قتل Murder قاتل The Murderer سرقت Stealing حادثه Incident زندان Prison اخبار حوادث سرقت قتل پسر جوان قصاص عکس فیلم قتل دختر زن عجیب دوست تصاویر عروس فرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضد انسانی در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس روز چهارشنبه به بهانه ازدحام و شمار بالای اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم در راه‌حلی ضد بشری از کابینه خواست تا به عنوان «راه حل» فلسطینیان با سابقه آنچه «مخرب» خواند، حکم اعدام صادر شود.

«ایتامار بن غفیر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود با اشاره به کمبود فضای زندان‌ها و بازداشتگاه‌های رژیم به دلیل کثرت افراد زندانی و بازداشت شده، خواستار اجرای حکم اعدام برای مجرمان امنیتی شد.

توییت جنجالی وزیر تندرو صهیونیستی پس از آن صورت گرفت که کابینه این رژیم با پیشنهاد بن غفیر مبنی بر ساخت هزار اقامتگاه زندان در اراضی اشغالی موافقت کرد.

اظهارات غیرانسانی و ناقض حقوق بشری بن گویر در راستای دور جدید اقدامات و تجاوزگری صهیونیست‌ها ضد ساکنان فلسطینی در کرانه باختری همزمان با نگرانی این رژیم از وقوع تهدیدات بی‌سابقه علیه این رژیم در پی جنایات این رژیم در باریکه و خشونت صهیونیست‌ها در کرانه صورت می‌گیرد.

گفتنی است که دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه روز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش اسرائیل از زمان آغاز تجاوز نظامی در نوار غزه از بیش از ۶ ماه پیش تا اکنون، بیش از ۵۰۰۰ فلسطینی را دستگیر و بازداشت کرده است.

کد خبر 6081602

دیگر خبرها

  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای