Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:16:37 GMT

یادواره شهدای ندوشن برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۲۷۳۶

یادواره شهدای ندوشن برگزار شد

یزد - ایرنا - یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر ندوشن، جمعه شب با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، شماری از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در حسینیه علیای این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، یکی از روحانیون در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از ایثار و جانفشانی انان و صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا تجلیل کرد و گفت: امنیت امروز جامعه مدیون جانفشانی شهدای گرانقدر است و ما وظیفه داریم مقام و منزلت انان را ارج نهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم آیت اللهی با تسلیت ایام محرم و سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، فلسفه قیام آن حضرت را یادآور شد و اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس در مسیر عاشورا و قیام امام حسین(ع) قدم گذاشتند و از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کردند .
وی با اینکه حضرت امام حسین (ع) و یارانش در کربلا جان خود را فدا کردند تا اسلام زنده بماند یاداور شد: مکتب شهیدان همان مکتب سالار شهیدان است.
وی بر پیروی از راه شهیدان تاکید کرد و گفت: امروز دشمنان می خواهند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند که ما باید هوشیار و در صحنه باشیم .
مداحی و برپایی نمایشگاه عکس و اثار شهدا از دیگر برنامه های این یادواره بود.
ندوشن در هشت سال دفاع مقدس، 80 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
1968/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دفاع مقدس 97 يادواره شهدا ندوشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این جلسه توسعه و‌ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راپاسداری از ارزشهای دفاع مقدس بسیار مهم دانست .

 فرماندار خوی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت شهرستان گفت: برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز کار فرهنگی است و ضرورتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی بین نسل جوان است.

علی نژاد افزود:هویت بخشی به فضای شهری با جانمایی هرچه بیشتر المان شهدا و هماهنگ سازی هرچه بیشتر در این راستا مورد تاکید است.

 فرماندار خوی اضافه کرد :تدابیر لازم برای برگزاری اجلاسیه و کنگره شهدا اتخاذ شود و بهره مندی از ظرفیت های هنری برای انتقال پیام شهدا مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین برضرورت تامین زمین مناسب برای راه اندازی و احداث موزه هشت سال دفاع مقدس در خوی تاکید کرد و افزود:

راه اندازی این می تواند در تبیین نقش شهرستان و رزمندگان اسلام شهر ستان خوی در هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود