Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس سخت‌ترین حریف آسیایی خود را شکست داد و قهرمانی‌اش در آسیا دور از دسترس نیست.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت: بازی با الدحیل رویایی بود و همه چیز آنطور پیشرفت که انتظار داشتیم و پرسپولیس در این دیدار حماسه‌سازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به نظرم پرسپولیس سخت‌ترین تیم قطری و آسیا را حذف کرد و با اقتدار به مرحله نیمه نهایی راه یافت. با تماشای بازی پرسپولیس به اینکه طرفدار سرخپوشان هستم افتخار کردم و همیشه یک پرسپولیسی می‌مانم. تیم‌هایی که به مراحل بالا رسیدند از نقاط قوت بالایی برخوردارند و نباید السد را دست کم بگیریم. دروازه‌بان السد ضعیف است اما این تیم بازیکنان خطرناکی در خط حمله و هافبک دارد که نباید از آنها غافل شویم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس با همان انگیزه بازی با الدحیل به مصاف السد برود و به فینال برسد قهرمانی سرخپوشان دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا سپهر حیدری پرسپولیس السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس به مصاف سپاهان می‌رود. در حالی دو تیم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کند و هنوز شرایط مسابقه را ندارد.

در ۵ بازی اخیر سرخپوشان امیر رفیعی مسئول حفاظت از دروازه سرخپوشان بود و حالا بیرانوند برای جانشینش یک استوری منتشر و از او حمایت کرده است. استایل متفاوت علیرضا بیرانوند در این استوری درخور توجه است.

دیگر خبرها

  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد