Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@06:26:02 GMT

واکنش ابتکار و مولاوردی به اتهام زنیِ قدوسی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۲۷۸۱

واکنش ابتکار و مولاوردی به اتهام زنیِ قدوسی

ساعت24 - معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و شهیندخت مولاوردی، نماینده ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی به ادعاهای اخیر کریمی قدوسی واکنش نشان دادند.

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و شهیندخت مولاوردی، نماینده ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی  به ادعاهای اخیر کریمی قدوسی واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در اظهاراتی مدعی شده بود: باید پرونده افرادی چون خانم ابتکار و خانم مولاوردی که از جاسوسانی چون نزار زاکا، کاوه مدنی و سیدامامی حمایت‌می‌کنند مورد بررسی قرار گیرد. مردم می‌خواهند بدانند این افراد چه ارتباطی با این جریانات دارند که تا این حد از این افراد حمایت می‌کنند.

معصومه ابتکار در حساب توئیتری خود نوشت:

«جناب آقای علی لاریجانی، متاسفانه برخی نمایندگان مجلس محترم، مانند آقای کریمی قدوسی، مکررا اتهامات واهی ودشمن شاد کن به رقبای سیاسی خود از جمله اینجانب می زنند. بالاخره لازم دانستم در پیشگاه خداوند و مردم از شما تقاضا کنم دستور رسیدگی به اینگونه اتهامات را صادر کنید تا حقیقت اشکار شود.»

شهیندخت مولاوردی هم در حساب توئیتری خود نوشت:

در «مظلومیت منطق عاشورا»‌در این زمانه همین بس که درست از فردای آن و البته همه ایام، مدعیان پیروی از راه و‌ رسم سرور آزادگان جهان دروغ و تهمت را پیشه خود ساخته اند؛ بر این مصیبت گر خون بگرییم رواست.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: معصومه ابتکار احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898319

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • ادعای جنجالی کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی است؟ /قلهکی: قیصریه را به آتش نکش!
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی