Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:25:26 GMT

توزیع سبد غذایی بین نیازمندان سمنان در قاب تصویر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۲۸۲۹

توزیع سبد غذایی بین نیازمندان سمنان در قاب تصویر

توزیع سبد غذایی بین نیازمندان سمنانی در قالب طرح "احسان حسینی" انجام شد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، توزیع سبد غذایی بین نیازمندان سمنانی در قالب طرح "احسان حسینی" انجام شد و در این طرح یک میلیارد ریال سبد غذایی در قالب 15 تن برنج و روغن بین نیازمندان شهرستان سمنان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح "احسان حسینی" با همکاری کمیته امداد شهرستان سمنان و خیران انجام شد.

عکس از امیرحسین کاشی منش

انتهای پیام/ح

R41366/P1357/S6,64/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در مدت زمان اجرای طرح، بازرسان بهداشتی بیش از ۲۳ هزار مورد بازرسی را از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی، مراکز و اماکن بین راهی، پایانه‌های مسافربری انجام دادند که در این ماموریت‌ها ۵۲ بازرس در قالب ۳۲ گروه بحث نظارت بر وضعیت مراکز و اماکن را عهده دار بوده اند.

 کرابی در ادامه تعداد کلر سنجی‌های انجام شده از آب آشامیدنی را حدود ۸ هزار مورد اعلام کرد و افزود: با تجهیز بازرسان به وسایل پرتابل بررسی بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی، حدود ۲۴ هزار مورد سنجش و نمونه برداری از ۵۴۰ مورد آب و مواد غذایی مشکوک نیز انجام شده است.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه همچنین اظهار داشت: در مدت زمان اجرای طرح سلامت نوروزی حدود ۱۶۰۰ مورد اقدام قانونی بر علیه متخلفان بهداشتی صورت گرفته که ۱۳۸ مرکز نیز منجر به پلمب شده است.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علاوه بر انجام ۵۱۵ مورد بازدید مشترک با سازمان‌ها و ادارات مرتبط به ۳۶۷ مورد شکایات کتبی حضوری و همچنین از طریق سامانه ۱۹۰ نیز رسیدگی نموده‌اند.

دیگر خبرها

  • جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی سمنان برگزار شد
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان