Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید فاضل حیدری بلوکی شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فصل جدید لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور از 20 آبان ماه با حضور 20 تیم در گروه های شمال و جنوب شروع می شود.
وی بیان داشت: تیم های شهرداری بندرعباس و استقلال زرین قشم به عنوان نمایندگان هرمزگان در گروه جنوب در این رقابتها حضور خواهند داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات بسکتبال هرمزگان تیم های شرکت کننده در گروه جنوب را خانه بسکتبال بوشهر، نفت امیدیه، مس کرمان، استقلال زرین قشم، خانه بسکتبال اصفهان، شهرداری بندرعباس، پتروشیمی بندرامام، خانه بسکتبال کاشان، آدنیس میناب و اسپادانای اصفهان اعلام کرد.
حیدری بلوکی با اشاره به وجود استعدادهای بسیار در رشته بسکتبال در هرمزگان خاطرنشان کرد: هم اکنون نزدیک به 3 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان در رده های سنی مینی، نونهالان ، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان فعالیت دارند.
حیدری بلوکی تصریح کرد: براساس گفته مسوولان فدراسیون، با توجه به افتخارات کسب شده در سال 96 هیات بسکتبال این استان یکی از برترین هیات های ورزشی شناخته می شود.
7198/ 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اصفهان باشگاه های کشور بسکتبال رقابت های لیگ نفت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور