Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - ایرنا- همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، نیروهای مسلح استان هرمزگان روز شنبه با برگزاری رژه ، اقتدار و آمادگی خود را برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی در بلوار ساحلی بندرعباس و کنار آبهای خلیج فارس به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، دراین مراسم باشکوه که برای سومین سال بطور همزمان در تهران و بندرعباس برگزار می شود، مقام های کشوری و لشکری حضور داشتند، یگانهای منتخب نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج از برابر کلام الله مجید رژه رفتند و با باردیگر با آرمانهای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح هرمزگان گفت: بر اساس تدبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، رژه نیروهای مسلح از سال 1395 همزمان با تهران در بندرعباس به میزبانی یکی از سازمان ها برگزار می شود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف افزود: این رژه با هدف نمایش اقتدار و توان بازدارندگی نیروهای مسلح در حوزه های مختلف دفاعی در رژه سراسری نیروهای مسلح در 31 شهریورماه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: امسال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میزبان و مسوول برگزاری آیین رژه 31 شهریورماه نیروهای مسلح در بندرعباس است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد آور شد: این رژه، اقتدار و سیادت دریایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و آب های آزاد با حضور یگان ها و 600 فروند شناورهای متنوع سنگین، سبک و پرنده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار شریف اظهارداشت: همچنین توان دهها فروند جنگنده نیروهای هوایی ارتش و سپاه در نسل های مختلف به نمایش گذاشته شد.
وی، شرکت 200 فروند از شناورهای مردمی به نمایندگی از هزاران شناور دیگر اقشار مختلف مردم منطقه در رژه را از دیگر برنامه های این مراسم عنوان کرد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد آور شد: همچنین دراین مراسم دستاوردها و توانمندی های دفاعی نیروهای مسلح در قالب یگان های محمول در حوزه های دریایی، زمینی، هوایی و پدافندی ارائه شد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار شریف تصریح کرد: برگزاری این مراسم در سواحل خلیج فارس و در نزدیکی تنگه هرمز نشان خواهد داد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از مصالح و منافع ملی کشور، آماده عملیاتی کردن اراده نظام و ملت ایران برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن در این منطقه راهبردی هستند.
3219/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رژه نيروهاي مسلح رييس مجلس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران

آفتاب‌‌نیوز :

این وزارتخانه، با تکرار برخی مواضع بی‌اساس مدعی شده است که این تحریمها گام دیگری در کارزار هماهنگ برای برهم زدن امور مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت آن از گروه‌های نیابتی از جمله انصارالله است.

این افراد، نهادها و نفتکش‌ها در کشورهای لیبریا، هند، ویتنام، لبنان و کویت مستقر یا ثبت شده‌اند.

وزارت خزانه‌‌داری آمریکا همچنین مدعی شده است که تحریم‌های جدید، ششمین دور تحریم‌ها از دسامبر ۲۰۲۳علیه «شبکه تسهیل‌کننده مالی حوثی‌ها» به نام «سعد الجمال» محسوب می‌شود. 

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • هنیه: مردم غزه مقاومت افسانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند