Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: چند ماهی می‌شد که خونه‌ام رو عوض کرده بودم و طبقه هجدهم برجی رو اجاره کرده بودم. بالکن بزرگی داشت و معمولاً عصرها، یک ساعتی توش می‌نشستم و شهر رو تماشا می‌کردم. ولی چند باری، برام پیش اومده بود که وقتی از بالا، پایین رو نگاه می کردم تصویر عجیبی توی ذهنم بیاد.

به گزارش اختصاصی رکنا، شایان در ادامه گفت: تصویر مرد موبلندی که از چند طبقه بالاتر به پایین پرت می‌شد و درست از جلوی بالکن خونه من رد می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دونم چرا این تصویر رو مدام توی ذهنم می‌دیدم. از همه واضح‌تر، موهای بلند مرد بود که توی باد شکل عجیبی به خودش می‌گرفت و زمانی که از جلوی من رد می‌شد و به پایین پرت می‌شد برای ثانیه‌ای چشم تو چشم هم می‌شدیم. یک روز که توی بالکن نشسته بودم موسیقی عجیبی از بالای بالکن توی فضا پخش می‌شد. من در حال نوشتن بودم و صدای موسیقی بیش از حد بلند بود و حواسم رو پرت می‌کرد.

سرم رو به سمت بالا گرفتم تا ببینم از کدوم طبقه صدا می‌آد که چشمم به فردی افتاد که روی لبه دیوار بالکن دو طبقه بالاتر نشسته بود و صورتش از اشک خیس شده بود. وقتی یک لحظه با مرد چشم تو چشم شدم از ترس خشکم زد، کسی که اونجا نشسته بود، همون مردی بود که بارها توی ذهنم، پرت شدنش رو از اون بالا دیده بودم.

مطمئن بودم که تا چند دقیقه دیگه خودش رو پرت می‌کنه، حتی بارونی سبز رنگی که به تن داشت هم همونی بود که توی ذهنم دیده بودم. به سرعت از خونه خارج شدم و دویدم به سمت آسانسور، ولی آسانسور هنوز توی طبقه اول بود، دستپاچه شده بودم. دویدم به سمت راه‌پله و دو طبقه رو با سرعت زیادی بالا رفتم، وقتی رسیدم به خونه مرد شروع کردم به کوبیدن در ولی کسی در رو باز نمی‌کرد. بلند فریاد می‌زدم که یک لحظه صبر کن و باز هم می‌کوبیدم به در. همسایه‌ها ریخته بودن توی راهرو، ولی من فرصت توضیح دادن نداشتم. دورخیزی کردم و با تمام قدرت کوبیدم به در و اون رو شکستم.

سراسیمه وارد خونه شدم و دویدم به سمت بالکن. ولی کسی توی بالکن نبود و موسیقی هنوز داشت توی فضا پخش می‌شد. وارد بالکن شدم و آروم به پایین نگاه کردم. مرد، توی هوا معلق بود. خودش رو همون لحظه پرت کرده بود. نفسم بند اومده بود، تلو‌تلو می‌خوردم و چشمام سیاهی می‌رفت. نشستم روی زمین و چشمام رو بستم. همسایه‌ها وارد خونه شده بودن، هنوز نمی‌دونستن که چه اتفاقی افتاده. زبونم بند اومده بود و نمی‌تونستم حرف بزنم. زیاد از اون اتفاق نگذشته بود که خونه پر از پلیس شد و چند لحظه بعد من رو، دستبند به دست با خودشون بردن.

الان دو روز از اون جریان گذشته و هنوز هیچ‌کسی حرف‌های من رو باور نکرده. نمی‌دونم چه سرنوشتی در انتظارمه ولی آخرین چیزی که به گوشم خورده حرف‌های افسر پلیسی بود که می‌گفت من متهم به قتل Murder عمد همسایه خودم هستم و پرونده‌ای که برام تشکیل دادن بیش از یازده شاهد داره و هیچ راهی جز قصاص وجود نداره، مگر این که به خاطر حرف‌هایی که می‌زنم، بیمار بودنم از نظر روانی ثابت بشه.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این فیلم تمام ایرانیان را در دنیا تکان داد / چه بلایی بر سر سمیه در کمپ منافقین آمد

طلاق خنده دار عروس و داماد پولدار تهرانی

مرگ تلخ مادر و کودک در سقوط پژو 405 از پل جاده نهاوند + عکس

مرد کلاردشتی زنش را از پشت بام به کوچه پرت کرد / زن بی نوا در دم جان باخت

در تهران با 3 میلیون تومان آدم می کشند ! / دختری برای قتل خواهر نابغه اش شرور اجیر کرد !

اعدام قاتلان پسر 15 ساله در زندان کرج

عروس جوان را در بیمارستان مشهد گرو نگه داشته اند / او از یک حادثه دلخراش نجات یافته است + عکس

قاتلی که خودش را جای مقتول معرفی کرد ! + عکس دادگاه تهران

رفتار توهین آمیز با خانم معلم مدرسه روستایی در اتاق مدیر برق ماسال

خط و نشان ترامپ به ایران !

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

بی آبرویی عجیب عروس خانم سر سفره عقد / داماد جا خورد

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قتل Murder اخبار حوادث قاتل ماهی زن شهر شمشیر عکس فیلم دختر قتل عجیب زن عروس تصاویر همسرش ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از بی بی سی، امشب یک نفر با چاقو هدف حمله قرار گرفت. قربانی این حادثه، ممکن است بر اثر جراحات وارده فوت کند. قربانی این حادثه، در قطار مترو که در حال حرکت بود، با چاقو هدف حمله قرار گرفت، آن هم مقابل چشم دیگر مسافران. در تصاویر ویدیویی دیده می‌شود که سایر مسافر‌های قطار، به هیچ وجه نمی‌توانستند مانع از وقوع این حادثه شوند. باید هشدار بدهم که این تصاویر ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در این تصاویر، دو مرد در حال دعوا کردن در قطار دیده می‌شوند. یکی از این دو مرد، یک چاقوی بزرگ در دست دارد، که شبیه چاقو‌های اره‌ای (چاقوی زامبی ها) است. بر اساس گزارش ها، این افراد در ایستگاه «شورتلندز» در جنوب شرق لندن سوار قطار شدند. به گفته مقامات پلیس، مردی که در این حادثه هدف حمله قرار گرفت، در ایستگاه «تقاطع بِکِنهام» مراقبت‌های پزشکی اولیه را دریافت کرد، و در حال حاضر در بیمارستان بستری است. پلیس از شاهدان این حادثه درخواست کرده است تا اطلاعات خود را در اختیار مقامات پلیس قرار دهند. تا کنون هیچ کس درباره این حادثه دستگیر نشده است.

دیگر خبرها

  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • چهار حادثه دیده و یک مصدوم در محور اورمیه_مهاباد
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • هلال احمر استان مرکزی به ۶۵ حادثه دیده امدادرسانی کرد
  • دورهمی نوروزی عروسک ها در «عروسک خونه»