Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد شدید سه دستگاه خودروی سواری با یکدیگر، کودک سه ساله را راهی بیمارستان کرد.

 ساعت 20:01 دقیقه شب گذشته بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، ورودی بزرگراه هاشمی آتش نشانان ایستگاه 82 به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف زنجیره ای 3 خودرو 

داود کلاته فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: برخورد سه دستگاه خودروی سواری سمند، تیبا و رانا با یکدیگر موجب انحراف خودروها از مسیر اصلی و برخورد آنها با گاردریل بزرگراه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان که یک کودک 3 ساله بود از ناحیه آرنج دست راست دچار مصدومیت شده بود.

ترافیک مصنوعی 

کلاته خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایجاد ترافیک مصنوعی و ایمن سازی محل حادثه اقدام به جدا سازی خودرو ها از یکدیگر کردند و محل حادثه را تحویل عوامل راهور حاضر در محل دادند.

وی افزود: آتش نشانان پس از تحویل فرد مصدوم به عوامل اورژانس و تحویل خودروها به عوامل راهور، محل را ایمن سازی کردند و به ماموریت خود پایان دادند./125
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹

طرح آشکارسازی المان‌های بزرگراهی منطقه ۱۹ به منظور افزایش ایمنی این شریان‌ها و کاهش تصادفات اجرا شد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه بیان کرد: اجرای طرح آشکارسازی، علائم و المان‌های ترافیکی با رنگ آمیزی موجب جلب توجه رانندگان به هشدار‌ها و افزایش ایمنی در رانندگی می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: به همین منظور بیش از ۱۵۰ متر مربع نیوجرسی در مسیر شرقی و غربی بین باند تندرو و کندرو بزرگراه آزادگان مقابل میدان مرکزی میوه و تره بار با رنگ زرد و مشکی آشکار سازی شد.
اخگر پور در خصوص عملیات خط کشی معابر به اجرای ۲۱۰ متر طول خط کشی سرعتکاه و خطوط کاهنده در غرب به شرق کندرو بزرگراه آزادگان ورودی شهرک مرتضی گرد، ۷۵ متر بلوک عابر پیاده و ۲۵۰ متر خط کشی اطراف سکو‌ها و ۲۰ عدد خطوط نوشتاری و فلش در پایانه جدید الاحداث بهشت در ناحیه یک برای بهره مندی از این فضا و تردد ایمن شهروندان اشاره کرد.
سرپرست شهرداری منطقه از مرمت و تعمیر ۱۲۰ شاخه گاردریل در بزرگراه‌های شهید هاشمی، شهید کاظمی، شهید تندگویان و آزادگان طی یک ماه اخیر خبر داد.

دیگر خبرها

  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم