Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، از تدوین طرحی خبر داد که در آن برنامه فوق‌العاده‌ای برای مجلس و به منظور رفع مشکلات معیشتی، مشکل بیکاری و مسائل اقتصادی مردم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این طرح حداقل به مدت شش ماه مجلس با اولویت کاری مسائل معیشتی مردم برنامه کاری خود را به پیش می‌برد و در این راستا حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این رابطه مذاکراتی را به صورت تلفنی با رؤسای فراکسیون‌های امید، مستقلان ولایی و نمایندگان ولایی داشته‌ام و رؤسای هر سه فراکسیون با کلیات طرح موافق بودند و در جزئیات نقطه‌نظراتی را داشتند که مقرر شد تا پیش‌نویس طرح به رؤسای سه فراکسیون ارائه و نظرات و پیشنهاداتشان اخذ شود و در صورتی که به جمع‌بندی برسیم طرح را با قید فوریت در مجلس مطرح کنیم و به گونه‌ای خارج از نوبت به رأی نمایندگان بگذاریم. 

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح مجلس یک ستاد مقابله با جنگ اقتصادی را رسماً دایر می‌کند و همچنین وقت مجلس کاملاً برای دریافت مسائل و مشکلات مردم، تبیین این موارد و مسائل و یافتن راهکار و درخواست از دولت برای انجام اقدامات لازم برای این موضوع و انجام اقدامات نظارتی برای تضمین لازم برای اجرا متمرکز شود. 

وی در پایان گفت: در این طرح به دنبال آن هستیم که طرح‌هایی که لازم است به قانون تبدیل شود در کمترین فرصت به نتیجه برسد و دیگر اینکه کمیسیون‌های تخصصی مجلس هم وقتشان برای این مهم (بررسی مشکلات اقتصادی مردم) و یافتن راهکارها صرف شود. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مشکلات بیکاری مسائل اقتصادی شورای اسلامی جنگ دولت قانون مشکلات اقتصادی طرح مشکلات برنامه پارس مردم مجلس نمایندگان مقابله معیشتی پارس نیوز فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است