Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@02:32:55 GMT

آغاز «جشن شکوفه‌ها» ۳۲ هزار دانش‌آموز لرستانی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۳۴۴۰

آغاز «جشن شکوفه‌ها» ۳۲ هزار دانش‌آموز لرستانی

 

به گزارش ایکنا از لرستان، صبح امروز شنبه، 31 شهریورماه 32 هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی لرستان با برگزاری «جشن شکوفه‌ها» سال‌تحصیلی خود را آغاز کردند.
مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها در خرم‎آباد ساعت هشت صبح در دبستان حکمت وقاع در گلدشت شرقی، خیابان فردوسی، جنب دبیرستان علوم و معارف اسلامی با حضور جمعی‎از مسئولان و مدیران اموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید عیسی سهرابی، سرپرست آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان در این رابطه، گفت: سال‌تحصیلی جدید برای 32 هزار دانش‌آموز کلاس اولی از امروز، 31 شهریور در مدارس ابتدایی سراسر استان آغاز شده است.
وی با اشاره به این‌که امسال باتوجه به تقارن 31 شهریور با ماه محرم و این‌که مراسم جشن شکوفه‌ها با رنگ و بوی حسینی اجرا خواهد شد، از طرح جدید آموزش و پرورش برای ایحاد تغییرات در جریان جریان آموزش مدارس و با تکیه بر مهارت‌آموزی خبر داد و گفت: قرار است دانش‌آموزان پایه‌های اول تا سوم ابتدایی از سال‌تحصیلی جدید به‌جای مشق شب، تکلیف مهارتی داشته باشند.
یادآور می‏‌شود، امروز همچنین «جشن غنچه‌ها» ویژه پیش‌دبستانی‌ها نیز با شرکت 25هزار پیش‌دبستانی برگزار می‏شود و فردا یک‎شنبه، اول مهر نیز مراسم آغاز سالتحصیلی جدید برای دانش‌آموزان سایر مقاطع تحصیلی آغاز می‎‏شود که مراسم نمادین در خرم‎آباد در دبیرستان امیرکبیر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی جشن شکوفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تحصیل دانش آموز با نیاز ویژه قوچانی با ایثار معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مجتبی خاکشور مدیر و آموزگار روستای کلاته ملا محمد از مناطق محروم شهرستان قوچان، دانش آموز با نیاز ویژه جسمی حرکتی خود را به تحصیل بازگرداند.

این دانش آموز که به علت معلولیت و مشکلات متعدد، دوسال پیش از تحصیل بازمانده بود با تلاش‌های بی دریغ معلم دلسوز خود به تحصیل بازگشت و طی دوسال تلاش بی وقفه معلم، عقب ماندگی تحصیلی این دانش آموز به نحو احسن جبران شد؛ به گونه ای‌ که به لحاظ درسی و‌ تحصیلی هم سطح سایر دانش آموزان هم دوره خود شده است.

مجبتی خاکشور این معلم نمونه، با رفع موانع تحصیلی دانش آموز خود و بر عهده گرفتن رفت و آمد وی و حتی انجام کار‌های شخصی او، باعث شد تا محیط مدرسه برای او لذت بخش باشد و انجام فعالیت‌ها برایش تسهیل گردد.

این معلم فداکار قوچانی می‌گوید: عشق و علاقه شدید من به معلمی و دانش آموزانم هر سختی را آسان می‌کند و اعتلای آنان در تحصیل، انرژی مضاعف در زندگی و کار به من می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • ادامه تحصیل دانش آموز با نیاز ویژه قوچانی با ایثار معلم
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی تغییر کرد | شیوه ثبت نام و ثبت سفارش + جزئیات
  • ثبت سفارش کتاب درسی از امروز؛ ۲۸ فروردین
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین