Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@11:42:34 GMT

قیمت روز مسکن در تهران در آخرین روز تابستان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۳۵۸۲

اقتصاد > مسکن - تسنیم نوشت: بررسی معاملات بازار مسکن تهران حاکی از آن است که یک واحد مسکونی ۶۰ متری در محله درختی به قیمت ۶۵۰ میلیون تومان و آپارتمانی با همین متراژ واقع در ولیعصر به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان معامله شده است.

در منطقه 18 محله ولیعصر یک واحد مسکونی 60 متری 8 ساله به قیمت 160 میلیون تومان (هر مترمربع حدود 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

66 میلیون تومان)، آپارتمانی نوساز با همین متراژ در آلستوم با قیمت 756 میلیون تومان (هر مترمربع 12.6 میلیون تومان) و واحد مسکونی 60 متری نوساز در ابوذر با قیمت 297 میلیون تومان معامله شده است.

در منطقه 2 و محله درختی یک واحد مسکونی با مساحت 60 متر که 19 سال از ساخت آن می‌گذرد با قیمت 650 میلیون تومان فروخته شده، یعنی هر مترمربع 10 میلیون و 833 هزار تومان.

همچنین در منطقه 17 (بلورسازی) یک واحد 60 متری نوساز به قیمت 270 میلیون تومان، در منطقه 18 خلیج فارس واحد 60 متری 9 ساله به قیمت 243 میلیون تومان، در منطقه 10 بریانک واحد مسکونی با همین متراژ به قیمت 400 میلیون تومان و در آبشار درمار (منطقه 12) آپارتمان 60 متری دو سال ساخت با قیمت 180 میلیون تومان معامله شده است.

یک واحد مسکونی 60 متری در کاخ که 22 سال از زمان ساخت آن می‌گذرد به قیمت 400 میلیون تومان در سامانه املاک و مستغلات کشور ثبت قرارداد شده است. هر مترمربع این واحد مسکونی حدود 6.6 میلیون تومان ارزش داشته است.

در لشگر غربی یک واحد 53 ساله 60 متری با قیمت 88 میلیون تومان فروخته شده، خریدار برای این آپارتمان هر مترمربع حدود یک میلیون و 467 هزار تومان پرداخت کرده است. یک واحد مسکونی 60 متری 3 ساله در آگاهی با قیمت 278 میلیون تومان و آپارتمانی با همین متراژ و عمر یک سال در اراج ازگل با قیمت 485 میلیون تومان معامله شده است.

223223

کلید واژه‌ها : وام و تسهیلات مسکن - بازار مسکن تهران - قیمت مسکن - مسکن -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وام و تسهیلات مسکن بازار مسکن تهران قیمت مسکن مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • نرخ خرید بازار مسکن در تهران؛ خرید مسکن در زمزم با ۲.۵ میلیارد