Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید برهان معین‌پور با اشاره به اینکه شهید اطلاعی از اینکه قرار است پدر شود نداشته است، گفت: تنها حسرت زندگیم این است که برهان بدون اینکه بداند صاحب فرزند شده‌ایم رخت از دنیا بست. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ استانها کردستان نظرات

سمیره قادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مریوان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای "روستای دری"، اظهار کرد: «برهان معین‌پور» یکی از یازده شهیدی است که سی‌ام تیرماه سال‌جاری در حادثه تروریستی «روستای دری» مریوان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زندگی مشترکم با شهید 4 سال می‌گذرد و در حال حاضر سه قلو باردار هستم.

همسر شهید برهان معین‌پور گفت: بعد از اینکه همسرم به شهادت رسید با خانواده پدریم زندگی می‌کنم و در حال حاضر تمام هزینه‌هایم بر عهده پدرم است و تا به امروز تنها منبعی که حامی مالی من بوده، سپاه پاسداران است.

وی با بیان اینکه با شهادت همسرش از منزل، زندگی و آنچه که بدان تعلق خاطر داشته است، جدا شده، تصریح کرد: تصوری که از آینده خود و سه فرزندی که باردار هستم دارم آن‌هم با علم به اینکه قرار است بدون پدر بزرگشان کنم، برایم بسیار سخت و دردناک است.

قادری بارزترین ویژگی‌های اخلاقی شهید معین‌پور را متانت در رفتار و سکنات، تعهد در اقامه نماز و روزه، رسیدگی به یتیمان، صبر و لبخند بر لب دانست.

وی با تأکید بر اینکه پدر و مادرم بعد از شهادت همسرم نگذاشتند که تنها بمانم، ادامه داد: خانواده‌ام پس از شهادت همسرم، حتی برای لحظه‌ای مرا تنها نگذاشتند، به همین خاطر توقع و خواسته‌ای از کسی ندارم.

همسر شهید برهان معین‌پور با اشاره به اینکه از طریق یکی از اقوام در جریان حمله به پایگاه دری مطلع شده بود، خاطرنشان کرد: تا لحظه آخر نمی‌توانستم باور کنم که برهان هم شهید شده باشد، اما متأسفانه زمانی که به بیمارستان مراجعه کردیم متوجه شدم که برهان نیز در جمع یازده شهید حمله تروریستی است.

وی با ابراز تأسف از اینکه قرار بود در مراسمی با حضور خانواده‌ها، شهید را از اینکه قرار است پدر شود مطلع سازیم، گفت: تنها حسرت زندگیم این است که برهان بدون اینکه بداند فرزنددار شده‌ایم، رخت از دنیا بست و باید سه فرزند را بدون ناز پدر بزرگ کنم.

قادری در پاسخ به اینکه آیا خواسته‌ای از مسئولان دارید؟ یادآور شد: هرچند هیچ مسئول دولتی سراغی از ما نگرفته و تنها مانده‌ایم اما امیدوارم که مسئولان در قبال خون شهیدان احساس مسئولیت کرده و خانواده‌های این شهیدان را که همگی در وضعیت تأسف برانگیزی قرار گرفته‌اند، را تنها نگذارند.

آنچه که در ادامه مشاهده می‌کنید، گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از دردول‌های همسر "شهید برهان معین‌پور" از شهدای حادثه تروریستی مریوان است.

انتهای پیام/م

R7848/P1486/S6,66/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر نوجوان شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان | این نوجوان امروز به شهادت رسید | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، محمدمهدی ایرانمنش، نوجوانی که در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، امروز، دوم اردیبهشت ماه به شهادت رسید. محمدمهدی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود.

تصویری از نوجوانی که امروز از اثر جراحات حادثهٔ تروریستی ۱۳ دی کرمان به شهادت رسید ببینید

کد خبر 845972 منبع: فارس برچسب‌ها ترور خبر ویژه شهید تروریسم در ایران استان‌ کرمان

دیگر خبرها

  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • تصویر نوجوان شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان | این نوجوان امروز به شهادت رسید | عکس
  • شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید