Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:19:05 GMT

یک شوماخر دیگر با فراری در فرمول یک؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۳۷۰۵

یک شوماخر دیگر با فراری در فرمول یک؟

نام شوماخر مسلماً مشهوترین نام خانوادگی در دنیای اتوموبیلرانی است. اما آیا ممکن است میک شوماخر بتواند مثل پدرش میشائیل و عمویش رالف در این ورزش به شهرتی جهانی برسد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد شانس میک 19ساله برای درخشش در پیست‌های اتوموبیلرانی فرمول یک روز به روز در حال افزایش است. به خصوص با توجه به اینکه در اوایل سال جاری نمایش‌های بی‌نظیر او در رقابتهای فرمول3 توجه رؤسای چند تیم فرمول یکی و از جمله مائوریسیو آریوابنه رئیس تیم فراری را به او  جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


شوماخر پسر هفته‌ی گذشته هم در رقابتهای اروپایی فرمول3 که در پست نوربرگ‌رینگ آلمان برگزار می‌شد عملکرد درخشانی داشت و با پیروزی در هر سه مسابقه خود را به مقام دوم جدول رده‌بندی کلی این رقابتها رساند. میک شوماخر حالا با صدرنشین جدول رانندگان فرمول3، دن تیک‌تام از تیم ردبول تنها سه امتیاز فاصله دارد و این در حالی است که تنها دو مسابقه‌ی دیگر به پایان رقابتهای این فصل فرمول 3 باقی مانده است. شوماخر پسر در صورتی که امسال در این رقابتها به قهرمانی برسد پا در جای پای قهرمان‌های سالهای اخیر فرمول3 استبان اوکون، لنس استرول و لندو نوریس که از سال 2019 با تیم مک‌لارن در فرمول1 شرکت می‌کند، خواهد گذاشت و شانس خود را برای راه یافتن به مهمترین رقابت دنیای اتوموبیلرانی، رقابتهای فرمول 1 بسیار افزایش خواهد داد. 

 


داستان شوماخر پسر زمانی فوق‌العاده جذاب خواهد شد که او به تیم فراری ملحق شود، تیمی که پدرش میشائیل با اتوموبیل‌های آن پنج بار در رقابتهای فرمول 1 به قهرمانی رسیده است. میشائیل شوماخر، پدر میک در فاصله‌ی سالهای 2000 تا 2004 با پیراهن سرخ‌رنگ فراری این پنج قهرمانی را بدست آورده بود. البته شوماخر بزرگ علاوه بر این پنج قهرمانی، دو بار دیگر هم جام قهرمانی فرمول یک را بالای سر برده تا همچنان رکورددار بیشترین تعداد قهرمانی در این رقابتهاب باشد. باید دید آیا میک شوماخر می‌تواند پا در جای پای پدر بزرگ خود بگذارد؟ البته خبرهایی که درباره‌ی ملحق شدن میک به آکادمی رانندگان فراری منتشر شده بار دیگر احتمال همکاری جذاب نسل جدید خانواده‌ی شوماخر با تیم بزرگ فراری را پررنگ‌تر کرده و علاقه‌مندان به اتوموبیلرانی را در انتظار حضور یک شوماخر دیگر با پیراهن سرخ فراری نگه داشته.

مایکل شوماخر اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل شوماخر اتومبیل رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عتباتی با اعلام این خبر گفت روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید عامل قتل متواری گردید. 
وی افزود با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.
دکتر ناصر عتباتی ضمن دعوت شهروندان به خویشتن داری از آنها خواست در مناسبات و ارتباطات خود از رفتار‌های خشن بپرهیزند و با کنترل به موقع خشم از وقوع چنین حوادث ناگوار جلوگیری نمایند.

دیگر خبرها

  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • از این فراری فقط 31 دستگاه در جهان وجود دارد (عکس)
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم)
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد