Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:31:48 GMT

موتورسوار در سانحه رانندگی تویسرکان جان باخت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۳۸۵۰

موتورسوار در سانحه رانندگی تویسرکان جان باخت

همدان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با وانت پیکان در جاده روستایی تویسرکان، موتورسوار جوان جان باخت.

سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این سانحه رانندگی ساعت 21 روز جمعه در جاده روستایی «سوتلق» تویسرکان رخ داد.
وی اضافه کرد: موتور سوار جوان بدون رعایت حق تقدم اقدام به سبقت غیرمجاز از یک دستگاه سواری کرد اما با خودروی وانت پیکان به صورت رخ به رخ برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: آمار سوانح فوتی موتورسواران در فصل بهار روند نزولی داشت که با ورود به فصل تابستان این آمار افزایش یافت.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: بیشتر موتورسواران به ویژه آنهایی که در مسیرهای روستایی تردد می کنند توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی ندارند.
وی رانندگی افراد بدون گواهینامه، استفاده نکردن از کلاه ایمنی، حرکت خلاف جهت، حرکت های نمایشی و تک چرخ را عمده تخلف موتورسواران عنوان کرد.
پنج ماهه سالجاری 33 تن در سوانح درون شهری، 135 تن در تصادف برون شهری، هفت تن در معابر خاکی و روستایی و 21 نفر در سایر محورها جان خود را از دست دادند.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی پلیس راه سوانح فوتی موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از قوه قضائیه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در حدفاصل روزهای بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز سال جاری در روزهای سوم فروردین و بیست و هشتم اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴.۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 747185

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت