Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@11:55:42 GMT

۴ گزینه برای شهرداری کرمانشاه معرفی شدند + اسامی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۳۹۸۲

۴ گزینه برای شهرداری کرمانشاه معرفی شدند + اسامی

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با معرفی ۴ گزینه برای شهرداری کرمانشاه، گفت: ۱۱ نفر عضو شورای شهر در به تعویق افتادن انتخاب شهردار مقصر هستند. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ استانها کرمانشاه نظرات

سیدحجت‌الله موسوی‌اجاق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه همه اعضای شورا برای انتخاب شهردار باید در جلسه حضور داشته باشند، اظهار داشت: در 15 جلسه اخیر شورای شهر کرمانشاه که با دستور انتخاب شهردار برگزار شد، یکی از اعضای شورا سبب بی‌نتیجه ماندن انتخاب شهردار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه باید همه اعضای شورا با احترام به قوانین به تعهدات خود پایبند باشند، افزود: در جلسات دو ساعته شورای شهر نه‌تنها حضور همه اعضای الزامی است بلکه هر نفر باید برنامه‌های پیشنهادی خود را نیز ارائه دهند و در جلسه‌ فردا همه اعضای باید حاضر باشند و برنامه‌های پیشنهادی خود را در صحن علنی ارائه دهند.

موسوی اجاق با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته شهرداری کرمانشاه توسط حامد لعل‌بخش به‌عنوان سرپرست اداره شده است، افزود: مهلت سه ماهه شورای شهر کرمانشاه برای انتخاب شهردار هفتم مهر ماه به پایان می‌رسد و پس از اتمام این مهلت قانونی پرونده شورای شهر از سوی فرماندار به شورای حل اختلاف ارسال می‌شود.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه شهردار منتخب شورا باید برای سه سال آینده برنامه داشته باشد، گفت: شهردار منتخب کرمانشاه باید برای رسیدگی به مشکلات شهر و مردم آمادگی داشته باشد و از سوی دیگر نیز باید آمادگی‌های لازم را برای پذیرش مسئولیت شهرداری داشته باشد.

موسوی اجاق با بیان اینکه در آخرین جلسه شورای شهر که با دستور جلسه انتخاب شهردار همراه بود سه تن از اعضای شورای شهر غیبت داشتند، افزود: بنده نیز به‌دلیل به رسمیت نشناختن جلسه حاضر به ترک جلسه شدم که در 15 جلسه برگزار شده تعدادی از اعضا در جلسات حضور نداشته‌اند یا برخی اعضا از جلسه خارج شده و جلسه از رسمیت افتاده است.

وی با بیان اینکه این دست مسائل سبب شده بعد از 15 جلسه هنوز نتوانیم شهرداری برای کرمانشاه انتخاب کنیم، گفت: در جلسه‌ شورای شهر کرمانشاه در اول مهرماه حضور همه اعضای شورای شهر الزامی است و چهار گزینه سمت شهرداری کرمانشاه علی‌حیدر کرمی، حامد لعل‌بخش، حمیدرضا صارمی و منوچهر فخری هستند.

انتهای پیام/ن

R41380/P1361/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود