Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ این هفته به مصاف شالکه می رود.

طرفداری- دو تیم شالکه و بایرن مونیخ در چارچوب مسابقات بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ زمان ورزشگاه داور 31 شهریور 1397 20:00 فلتینس آرنا دنیل زیبرت

وضعیت دو تیم

شالکه 04 فصل جدید را بد شروع کرده است. آنها در 4بازی ابتدایی فصل (بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا) سه شکست و یک تساوی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اگر آنها برابر بایرن مونیخ آماده هر نتیجه ای غیر از شکست به دست بیاورند، یک سورپرایز خواهد بود. بازیکنان تیم مصمم هستند وضعیت را تغییر بدهند. آنها فصل پیش در آلیانز آرنا 2-1 مغلوب شدند ولی خیلی ها معتقدند آن بازی بهترین نمایش شالکه بود. باید دید تحلیل تدسکو از آن دیدار و بازی های ابتدایی فصل چیست و آیا می تواند روند تیم را تغییر دهد یا نه.

بایرن مونیخ فصل را خیلی خوب شروع کرده و تیم کواچ بسیار روان و هجومی بازی می کند. مصدومیت ها خیلی زود شروع شدند و آنها چند بازیکن اصلی شان را در اختیار ندارند ولی ترکیب قهرمان بوندس لیگا انقدر کامل هست که بازیکنان جانشین هم به اندازه بازیکنان اصلی، مفید و تاثیرگذار باشند. کواچ نتایج خوبی گرفته و حتی در پیروزی برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا، توانست رناتو سانچز را احیا کند و نشان دهد این بازیکن جوان می تواند آینده ای روشن داشته باشد. البته بایرن روزهای سختی پیش رو دارد. آنها باید در 15روز 5بازی انجام دهند. به همین خاطر است که بایرن در مقاطعی از دیدارهایش، ریتم بازی را کند می کند تا انرژی بازیکنان برای بازی های بعدی حفظ شود. این سبکی است که قبلا در بایرن آنچلوتی، گواردیولا و هاینکس ندیده بودیم. کواچ به خوبی می داند فصلی طولانی در انتظار اوست.

ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان و محرومان

تقابل های اخیر دو تیم

نکات آماری

- بایرن مونیخ در 9بازی از 10دیدار اخیرش در بوندس لیگا حداقل 3گل به ثمر رسانده است.

- بایرن مونیخ در 17دیدار اخیرش برابر شالکه در تمامی رقابت ها شکست نخورده است.

- بایرن مونیخ در 6بازی از 8دیدار اخیرش در خانه شالکه (در تمامی رقابت ها) گلی دریافت نکرده است.

- شالکه 3بازی اخیرش در بوندس لیگا را با شکست پشت سر گذاشته است.

- در 6بازی خانگی اخیر شالکه در بوندس لیگا به طور میانگین کمتر از 2.5 گل به ثمر رسیده است.

- شالکه در 3بازی اخیرش در بوندس لیگا حداقل 2گل دریافت کرده است.

پیش بینی WhoScored

شالکه 1-3 بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای اسکای آلمان، بایرن مونیخ به آلفونسو دیویس یک هفته فرصت داده تا درباره آینده خود تصمیم بگیرد.. چند روز پیش، مکس ابرل، مدیر ورزشی جدید باواریایی‌ها، نیز در این مورد صحبت کرد.

ابرل گفت: «مذاکرات با نماینده او برای تمدید، برای مدت طولانی ادامه داشت، اما تابستان گذشته قطع شد. ما روی این موضوع کار می‌کنیم. رئال مادرید؟ از این باشگاه با ما تماس نگرفته‌اند. ما به آلفونسو پیشنهادی بسیار خوب داده‌ایم. بالاخره در مقطعی از زندگی باید بگوییم بله یا نه.»

اکنون از آلمان خبر داده‌اند که بایرن ضرب‌الاجل تعیین کرده است: همانطور که فلوریان پلتنبرگ توضیح می‌دهد، در مونیخ می‌خواهند بدانند آیا دیویس قرارداد جدیدی را که تا سال 2029 به وی پیشنهاد کرده‌اند، می‌پذیرد یا نه. در این قرارداد دستمزد دیویس به 14 میلیون یورو ناخالص در سال افزایش خواهد یافت. با این حال، آلفونسو دیویس و اطرافیانش درخواست بیشتری دارند: 20 میلیون یورو در هر سال و وضعیت روشن است: اگر دیویس پیشنهاد جدید بایرن را نپذیرد، تابستان آینده برای فروش قرار خواهد گرفت.

بایرن برای فروش این ستاره کانادایی در تابستان 50 میلیون یورو می‌خواهد اما رئال مادرید تلاش دارد این رقم را به 35 میلیون یورو کاهش دهد.

دیگر خبرها

  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال