Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@14:16:32 GMT

با تکیه بر ولایت نقشه دشمن به یاس تبدیل خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۴۰۲۳

با تکیه بر ولایت نقشه دشمن به یاس تبدیل خواهد شد


به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمد علی  اکبری در رژه ۳۱ شهریور ماه که در شهرکرد برگزار شد با تسلیت ایام محرم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در عاشورا شهدا تسلیم نشدن و نامردی نامردان روزگار نترسیدن و بصیرانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند.   وی با اشاره به رشادتها و دلاوری‌ها در دوران دفاع مقدس عنوان داشت: بعد از قرن‌ها حادثه کربلا برای فرزندان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شکل گرفت و بار دیگر تقابل حق و باطل در ۳۱ شهریور سال ۵۹ تکرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: فرزندان روح الله(ره) ۸ سال در مکتب دفاع مقدس سرخ‌ترین درس‌ها را آموختند و رشادت‌ها و دلاوری‌ها را به جهانیان نشان دادند.   این مقام مسئول گفت: فرزندان انقلاب در ۸ سال دفاع مقدس درس شهامت و راه سرخ شهادت را طی نمودند و در آسمان‌ها جادوانه شدند.   سردار اکبری با تاکید بر اینکه نسل انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس تفکر عاشورایی و نینوایی مردم را به نسل‌های آینده هدیه داد خاطرنشان کرد: دلاوری مردم جمهوری اسلامی ایران بود که روحیه استکبار ستیزی را در بین مردم زنده نگه داشته است.   وی با بیان اینکه، استکبار در برابر اسلام، صحنه‌ها بوجود آورد و نقشه های شوم بسیاری داشت، تصریح کرد:   فرزندان مکتب روح‌ الله(ره) به همه آموخت که راه اسلام از کربلا می‌گذرد.   فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان به حضور مشتاقانه جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های دفاع از حریم اهل بیت علیه السلام اشاره داشت و افزود: نسل امروز ما با درس گرفتن از عاشورا و با بصیرت و هوشیاری برای دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام در مکتب حضرت زینب (سلام الله علیها) حضور یافتند.   خبر در حال تکمیل است.....

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن کریمی در آئین اختتامیه گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب در اراک اظهار کرد: ایمان، توکل برخدا و امید، موتور محرکه پیشرفت کشور در طول انقلاب اسلامی است و رزمندگان اسلام در طول ۴۵ سال گذشته با این مؤلفه‌ها توانستند بزرگترین افتخارات و سربلندی را برای کشور رقم بزنند که نمونه آن در دوران پرافتخار دفاع مقدس و جبهه مقاومت موج می‌زند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه پیشکسوتان ایثار و شهادت گنجینه‌های عظیم معرفت، ایمان و امید هستند، گفت: در شرایطی که امروز نظام اسلامی نزدیک قله‌های بلند سربلندی است باید تجربیات، روحیات و فرهنگ‌های ارزشی به نسل جدید منتقل شود و خودباوری و ما می‌توانیم را برای جوانان نهادینه سازند.

وی افزود: در همه مقاطع هشت سال دفاع مقدس ملت ایران ایمان، امید، اخلاق، معنویت و جوانمردی موج می‌زند و این مقطع نورانی مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است و به طور حتم راهبردهای دفاع مقدس برای رفع مشکلات کشور کارآمد است.

استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در طول تاریخ انقلاب اسلامی دارد

سردار کریمی با اشاره به نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی گفت: استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه دفاع مقدس داشته که تعابیر بسیار دقیقی از نقش استان در کلام مقام معظم رهبری داریم که نشان از پیشتازی مردم سرزمین دیارآفتاب در تاریخ انقلاب است.

وی افزود: در راستای تبیین نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی طی یک دهه اخیر اقدامات قابل توجهی انجام شده که یکی از آنها رویداد ملی کنگره شهدای استان است که برکات بسیار زیادی داشت و امروز به یک جریان عظیم فرهنگی، مردمی و ملی در حوزه ایثار و شهادت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کنگره شهدای استان مرکزی علاوه بر مزین بودن به نام زیبای امام خمینی (ره) از جهات مختلف توانست در سال ۹۸ برترین رتبه را در کشور کسب کند و بسیاری از فعالیت‌ها برای سایر استان‌ها تبدیل به یک الگو شود.

سردار کریمی ادامه داد: اجلاسیه اصلی فعالیت‌ها همچنان با رویکرد تحقق بیانات مقام معظم رهبری با قوت ادامه پیدا کرد و در بخش‌های مختلف محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، زیرساختی و عمرانی و حمایتی اقدامات بسیاری انجام شده که همچنان تداوم دارد.

ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکن محرومین دستاورد کنگره شهدای مرکزی

وی با اشاره به مهمترین اقدامات در ذیل کنگره شهدای استان بیان کرد: طرح هر پروژه یک شهید و هر خدمت به نام یک شهید از مهمترین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و به برکت این طرح هزاران عنوان خدمت به ولی نعمتان ارائه شده که اهدای بیش از ۱۹۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومین از جمله آنها است.

سردار کریمی افزود: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی تاکنون بیش از یک میلیون سند در حوزه دفاع مقدس و مقاومت جمع آوری شده و بزرگترین منبع برای انجام کارهای پژوهشی و علمی است و البته با تهیه دانشنامه دفاع مقدس که تاکنون بیش از ۷۲۰ مدخل آن نهایی شده بخش مهمی از این اسناد را مورد بهره برداری قرار داده‌ایم.

وی تأکید کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و حاکم‌شدن فرهنگ‌های ارزشی در استان مرکزی از دیگر دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و البته هر زمان به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر پرداختیم شاهد برکات آن بودیم و این مسئله برای شرایط امروز درس‌های فراوانی دارد.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه نیروی انسانی به‌عنوان رکن اساسی در نیروهای مسلح از راهبردهای مهم و رمز موفقیت در همه امور است، گفت: به طور قطع تمام موفقیت‌ها و افتخارات نیروهای مسلح به ویژه پیروزی‌های دفاع مقدس به برکت وجود نیروی انسانی متعهد و کارآمد است.

کد خبر 6097003

دیگر خبرها

  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • مکتب کلامی امام صادق علیه السلام و امتداد آن تا عصر حاضر
  • شهر قم غرق در عزا و ماتم شهادت رئیس مذهب جعفری+ فیلم و عکس
  • خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع)
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع) 
  • بندرلنگه در سوگ حضرت صادق علیه‌السلام
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر