Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@09:29:38 GMT

پرت کردن همسر از پشت‌بام به‌خاطر اختلافات خانوداگی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۴۰۴۸

پرت کردن همسر از پشت‌بام به‌خاطر اختلافات خانوداگی

به‌گزارش «ایران»، عصر روز دوشنبه 19 شهریور ساکنان خیابانی در کلاردشت با شنیدن صدایی هولناک به کوچه دویدند اما ناگهان جسد خونین زن جوان همسایه را مشاهده کردند که از پشت بام به پایین افتاده بود.

بلافاصله موضوع را به پلیس خبر دادند.«قاسم عزیزی» فرمانده انتظامی کلاردشت، در تشریح این خبر گفت: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، زنی جوان به‌علت نامعلوم از پشت بام خانه مسکونی‌اش به پایین سقوط و در دم فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور پزشکی قانونی و برابر نظریه اولیه پزشک، مشخص شد این زن به علت برخورد جسم سخت به سرش قبل از سقوط از ارتفاع به قتل رسیده است بنابراین بلافاصله شوهر وی به اتهام قتل دستگیر شد.

براساس یافته‌های پلیس، این مرد و همسرش از مدت‌ها قبل با هم دچار اختلاف بودند و صدای درگیری آنان ساعاتی قبل از سقوط زن جوان نیز توسط همسایه‌ها شنیده شده بود.

متهم به‌قتل در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه پلیس ضمن اقرار به‌قتل، علت و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با همسرش عنوان کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از تشکیل پرونده برای قاتل و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند. 

وی افزود:با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله را مشاهده کردند که احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سرش به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل آن زندگی می‌کرده درگیر شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی ماجرا را این‌طور توضیح داد، ما در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنیم و همسایه در زیرزمین، اما به‌خاطر اینکه فشار آب برای خانه ما کم بود قرار شد شریکی یک پمپ بخریم که روز حادثه به‌دلایلی اختلافی میان ما ایجاد شد و در ادامه با ساکنان طبقه دوم که ۴ نفر بودند درگیر شدیم و در جریان این نزاع پدرم از ناحیه سر هدف ضربه قرار گرفت و پس از احساس درد به کام مرگ فرو رفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: به‌دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان خیلی زود ۴ مرد جوان را بازداشت کردند، اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند.

سردار گودرزی گفت: پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. 

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر
  • استوری جالب همسر مدافع استقلال از پسرش + عکس
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری