Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه عبری‎زبان با اعلام این‌که روابط محرمانه میان رژیم‌های سعودی و صهیونیستی چندین دهه است که شکل گرفته، خاطرنشان کرد که این روابط از زمان پادشاهی ملک سلمان رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، روزنامه «معاریو» چاپ رژیم صهیونیستی در گزارشی از رویکرد اسرائیل درقبال پرونده‌های منطقه و تهدیدهای آن انتقاد کرده و نوشته است که ائتلاف سه‌گانه میان اسرائیل، عربستان سعودی و ایالات متحده به‌طرز فاجعه‌باری در تمامی جبهه‌ها ــ چه در مقابل لبنان، سوریه و عراق، و چه در مقابل ایران و یمن ــ شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت، روابط محرمانه میان اسرائیل و عربستان سعودی به حداقل چند دهه پیش و به دوران نخست‌وزیری «اسحاق شامیر» در دهه هشتاد قرن گذشته برمی‌گردد، به‌گونه‌ای که پیشنهاد برافراشته شدن پرچم سعودی در مسجدالاقصی به‌ازای نرمش فلسطینیان با وی مطرح شد اما او در آن زمان این پیشنهاد را نپذیرفت.‎

این روزنامه عبری‌زبان در ادامه افزود، روابط بین اسرائیل و عربستان سعودی پس از مرگ پادشاه «عبدالله بن عبدالعزیز» در سال ۲۰۱۵ و تعیین برادرش «سلمان» به‌عنوان پادشاه و «محمد بن سلمان» به‌عنوان ولیعهد شاهد جهشی بی‌سابقه شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل عربستان سعودی قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، میثم معزی گفت: در کمتر از ۵ روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند در استان خوزستان شدیم که به جرأت یک جهش بی‌سابقه بوده است و از همه  عزیزان تشکر می‌کنیم، زیرا بدون شک این حرکت و همبستگی در ادامه، منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی افزود: در این هفته ۱۰ عمل پیوند داشتیم که ۴ مورد پیوند کبد و شش مورد پیوند کلیه بود.

معزی ادامه داد: از همه اعضای گروه پیوند اعم از گروه‌های جراحی پیوند، جراحی عروق، ارولوژی، بیهوشی و همه پرستاران و کادر پشتیبانی که با اقدامات لازم و فوری، زمینه‌ساز این حرکت زیبا شدند تشکر ویژه و صمیمانه دارم.

جواد شریعتی، مدیر مرکز پیوند اعضا بیمارستان گلستان هم در این خصوص می‌گوید: واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از خانواده‌های اهداکننده تشکر کنم، با این ایثار و جهاد و کار ارزشمند، ۱۰ انسان به زندگی دوباره بازگشتند و قطعا اجر و پاداش این خانواده‌های ایثارگر نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: امیدوارم فرهنگ اهدای عضو روز به روز توسعه بیشتری یابد.  

دیگر خبرها

  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود