Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:46:52 GMT

برقراری 430 بار تماس با سامانه 125 همدان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۴۳۰۰

برقراری 430 بار تماس با سامانه 125 همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان: محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 30 شهریور ماه،6عملیات اطفای حریق و 3 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد:در 24 ساعت گذشته 430 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 9 مورد منجر به عملیات گردیده، 11 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 95 تماس اشتباه و متاسفانه 315 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ادامه داد:عملیات های انجام شده در این تاریخ 6 مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در روستای سنگستان و 5 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جاده رباط، امید اکباتان، 18 متری ذوالفقار، جاده گنجنامه و جاده دیوین بوده است. همچنین 3 مورد عملیات امداد و نجات شامل عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در پیشاهنگی، مهار حیوانات در شهرک مدنی و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی افزود: تعداد 1 نفر نجات یافته طی عملیاتهای مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

نجات یک نفر توسط آتش نشانان همدانی

 

      

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانان امداد ونجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از ارسال ۱۴۰۰تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر استان یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید علی طباطبایی‌فر اظهار کرد: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان‌وبلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر استان یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت‌رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: به این منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، یک هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان بارگیری و ارسال شد.

بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و … به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

کد خبر 746760

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان