Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@09:16:42 GMT

ترافیک در ۵ محور منتهی به تهران سنگین است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۴۳۲۸

ترافیک در ۵ محور منتهی به تهران سنگین است

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل حصارک تا گرمدره، محور آمل-تهران محدوده نارنجستان، آزادراه ساوه-تهران حد فاصل دهشاد تا احمد آباد مستوفی، آزادراه تهران-قم و بالعکس محدوده بهشت زهرا و همچنین محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در برخی از محورهای استان های قزوین و اردبیل در ارتفاعات مه گرفتگی را شاهد هستیم.
 
سرهنگ رحمانی اظهار داشت: از ساعت 08:30 روز شنبه مورخ 31 شهریور مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران قم از موقعیت پل فرودگاه مسدود است و خودروهایی که قصد تردد به شهر تهران را دارند از طریق بزرگراه فرودگاه امام خمینی (ره) وارد آزادراه تهران-ساوه خواهند شد.
 
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور شریانی ایلام - اسلام آباد غرب ( مسیر جایگزین: محور قدیم ایلام - قلاجه) مسدود است.
 
سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین و اولنگ - شاهرود به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ترافیک پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و لغزندگی راه‌ها سبب واژگونی یک دستگاه تریلی در محور دامغان - سمنان محدوده موسوم به ابزار مهدی شد این امر ترافیک سنگینی را پدید آورد. با کمک عوامل راهداری و متصدیان امر، جاده هم اکنون باز اما لغزنده است. تصاویر اختصاصی مهر را سید حسین سید رضایی تهیه کرده است.

کد خبر 6087219

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی