Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیرانداز جوان ایران می‌گوید به دلیل کمبود مسابقه، تیراندازان نتوانستند نتیجه لازم را در بازیهای آسیایی بگیرند.

آرمینا صادقیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره نتایج خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی قهرمانان جهان و المپیک زیاد هستند. در این دوره نیز چهره‌های جدیدی از کشورهای هند و چین را دیدیم که با رکوردهای بالایی به فینال رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من برای اینکه مدال بگیرم همه تلاشم را کردم اما در فینال تیر ۹ سبب می‌شود جابجایی زیادی پیش بیاید. شاید کمی بی‌تجربگی سبب شد که نتوانم آن نتیجه دلخواه را بگیرم. برای قهرمانی جهان خیلی خوب کار کردم. از نظر خودم توانستم تجربه‌ای را که در بازی‌های آسیایی به دست آورده بودم به کار گیرم.

وی درخصوص عملکرد بهتر جوانان نسبت به بزرگسالان در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان گفت:‌ هم در بخش بزرگسالان و هم در بخش جوانان رقبا سخت هستند. تیرانداز برای اینکه در قهرمانی جهان به فینال برسد باید خیلی تلاش کند، باید تمام انرژی خود را پای کار بگذارد تا نتیجه‌ای که می‌خواهد را به دست آورد. می‌توان گفت در بخش جوانان رکوردها کمی پایین‌تر و فینال رفتن کمی راحت‌تر است، اما این هم نیست که در بخش جوانان با رکورد عادی به فینال رسید. در قهرمانی جهان چه در بخش جوانان و چه در بخش بزرگسالان باید رکوردهای خیلی خوبی داشت تا به فینال رسید.

صادقیان مهم‌ترین هدف خود را کسب سهمیه المپیک دانست و گفت: من در مسابقه‌های المپیک نوجوانان حضور نخواهم داشت و دقیقا هم نمی‌دانم مسابقه‌ی بعدی که شرکت می‌کنم چیست، اما یکی از بزرگ‌ترین هدف‌های من کسب سهمیه المپیک است تا بتوانم در المپیک ۲۰۲۰ پرچم کشورم را بالا ببرم.

دارنده مدال نقره میکس تیم تفنگ بادی جهان درخصوص نتیجه ضعیف کاروان تیراندازی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت:‌ من در بخش بادی شرکت کردم و فقط می‌توانم درباره این رشته نظر بدهم. کمی تعداد مسابقه‌های ما کم شده بود و ما از میدان فینال دور شده بودیم. از این بابت شرایط کمی برای ما سخت بود  نتوانستیم عملکردی که همیشه داشتیم را اجرا کنیم. شاید اگر مسابقات قهرمانی جهان قبل از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شد، عملکرد ما بهتر بود و برای بازی‌های آسیایی مسلما رکوردهای بهتری را به ثبت می‌رساندیم.

صادقیان درخصوص الهه احمدی که در فینال تفنگ بادی بازی‌های آسیایی  در کنار یکدیگر رقابت کردند گفت: همان طور که خود خانم الهه احمدی در مصاحبه‌هایش می گوید کمی از فینال تفنگ بادی دور بوده است. همچنین در بازی‌های آسیایی رقبا سرسخت تر هستند.

جوانترین ورزشکار ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون با مربی خارجی ادامه خواهد داد یا خیر گفت: اطلاع ندارم. ما از لحاظ تکنیکی مشکلی نداریم. مربیان ما واقعا زحمت می‌کشند تا رو به پیشرفت باشیم. از آن‌ها ممنونم چون همه تلاش خود را می‌کنند.

وی درخصوص آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی گفت: استراحت کوتاهی داریم و از دو هفته دیگر اردوها آغاز می‌شود. اردوها را پیاپی خواهیم داشت تا برای کسب سهمیه المپیک آماده شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا ساچمه و فشنگ به اندازه کافی در اردوهای تیم ملی وجود دارد یا خیر گفت: راجع به این قضیه اگر بخواهیم صحبت کنیم باید بگویم کشورهای دیگر فشنگ بیشتری استفاده می‌کنند. مطمئن نیستم اما حداقل روزی ۳۰۰-۴۰۰ فشنگ می‌زنند. برای ما کمتر از این تعداد است و در خفیف که خیلی هم کمتر می‌شود. کشورهای دیگر بیشتر فشنگ می‌زنند و بیشتر تمرین می‌کنند. ما با وجود تمرین‌های کمتر باید همه تلاش‌مان را بکنیم تا در حد آن‌ها ظاهر شویم.

وی در مورد شرایط تمرین‌ بدون فشنگ توضیح داد: در رشته خفیف که قضیه باد پیش می‌آید، تمرین‌های خشک کار را سخت‌تر می‌کند. اگر فشنگ نزنیم نسبت به سایر حریفان دیرتر یاد می‌گیریم. ما تکنیک را یاد می‌گیریم ولی شرایطی که در مورد باد و عکس‌العمل سلاح به وجود می‌آید یادگیری را کندتر می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که برای بازی‌های آسیایی چه مقدار تمرین‌های خشک را پشت سر گذاشت، گفت:‌ من در بازی‌های آسیایی در بخش خفیف تیر نزدم، در بخش بادی ساچمه به اندازه کافی بود.

به گزارش ایسنا، آرمینا صادقیان در بازی‌های آسیای ۲۰۱۸ در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر به مقام چهارمی رسید. او بلافاصله بعد از بازی‌های آسیایی در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جوانان جهان شرکت کرد و در ماده میکس تیم تفنگ بادی ۱۰ متر صاحب مدال نقره شد و در تفنگ بادی به عنوان چهارمی رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آرمینا صادقیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم

محمد نبی رضایی پس از کسب مدال طلا در مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام و سهمیه المپیک پاریس گفت: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم. - اخبار ورزشی -

محمد نبی رضایی پس از کسب مدال طلا در مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام و سهمیه المپیک پاریس به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: امروز مسابقات کسب سهمیه را در پیش داشتم و مسابقه سختی بود ولی به صورت کامل استراتژی خود را به کار بستم و طلا  گرفتم که این مدال آن هم در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: در بازی‌های آسیایی می توانستم طلا بگیرم ولی با مشکلاتی که الان نمی خواهم ورود کنم، مدال را از دست آدم اما بعد از آن  بلافاصله با مربی خودم ایمان پور عزیز، تمریناتی را آغاز کردم و در روز سه تا چهار ساعت تمرینات پر فشار داشتم و خداراشکر با طلا به خانه بر می‌گردم.

رضایی تصریح کرد: مطئمنا در ادامه برای المپیک و حضور در فینال A و پر قدرت تمرین می‌کنم حتی مدال المپیک دور از دسترس نیست و امروز هم نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم.

وی افزود: این مدالی که کسب شد را مدیون مربی خودم هستم او برای من زحمت زیادی کشید. بعد از بازی‌های آسیایی او دوباره به من اعتماد کرد و من هم به او اعتماد کردم و یک کار گروهی خوبی را شروع کردیم و به او مدیون هستم. او یکی از بهترین علم های روز دنیا را در اختیار دارد. در مجموع از این نتیجه و این همکاری متقابل با مربی بسیار خوشحال هستم.

سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • ۳سهمیه المپیکی: دختر قایقران ایران بلیت پاریس گرفت
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد