Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:قائم مقام حزب اتحاد ملت گفت: حضور در مجمع عمومی سازمان ملل یک فرصت برای جمهوری اسلامی است و عدم حضور یعنی از دست دادن این فرصت و واگذاری این اجلاس به ترامپ و متحدان ضد ایرانیش.
به گزارش خرداد آذر منصوری در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در ارتباط با موضوع سفر رئیس جمهور به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سالیانه سازمان ملل اظهار کرد: این اجلاس یکی از بهترین فرصت‌ها برای کشورها است تا نماینده دولتشان حرف مردم را به جهان بزند و بتوانند با تمرکز بر دیپلماسی هم برنامه های دولت  خود را پیش ببرند و هم از حق ملتهای دیگر دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:‌ در مقابل عدم حضور و غیبت در چنین نشست مهمی بالطبع از دست دادن یک فرصت مهم خواهد بود، این موضوع در مورد کشور ما نیز صدق می‌کند.
این فعال سیاسی گفت: ایران تقریبا هرساله در این نشستها شرکت کرده است و من متعجبم چرا کسانی نگران تحقیر ایران با حضور در این اجلاس هستند. در حالیکه امروز ایران با دست پر می‌تواند هم از تریبون این نشست استفاده کند و هم از حضور دیگر کشورها و تعامل با آنها از حق ملت ایران دفاع کند.
منصوری سپس گفت: فرق دولت دوازدهم با دولت دهم و نهم که البته حضورشان در چنین نشست‌هایی برای ایران تحقیرآمیز بود ولی آن موقع معترضین امروز به دولت دوازدهم، به او اعتراضی نداشتند؛ این است که دولت روحانی اجماع جهانی علیه ایران را شکسته است.
وی ادامه داد: پرونده ایران از شورای امنیت خارج شد و این چیزی جز بکارگیری هنر دیپلماسی برای تعامل سازنده با جهان در راستای منافع ملی کشور نیست.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: در واقع این ترامپ و هم پیمانانش هستند که باید نگران حضور در این نشست باشند. دولت آمریکا یک توافق جهانی را زیر پا گذاشته است و با جنگ روانی و با سوء استفاده از این نشست می‌خواهد با قلدری حرف خود را به کرسی بنشاند.
وی سپس گفت: از این زاویه به اعتقاد من دست رئیس جمهور و تیم دیپلماسی ایران برای دفاع از حق مردم ایران در این نشست از همیشه هم در خصوص برجام و هم موضوعات دیگری که به صلح خاور میانه ارتباط پیدا می کند، پرتر است.
منصوری با بیان اینکه "ترامپ یک سفسطه گر است و تمرکزش بر ایجاد جنگ روانی علیه ایران است" گفت: به نظرم هم رئیس جمهور و هم وزیر خارجه باید در این اجلاس حضور فعال داشته باشند.
وی در پایان گفت: حضور در این اجلاس یک فرصت برای جمهوری اسلامی است و عدم حضور یعنی از دست دادن این فرصت و واگذاری این اجلاس به ترامپ و متحدان ضد ایرانیش. برچسب ها: اصلاحات ، اصلاح طلب ، خرداد ، خط خرداد ، اخبار اصلاح طلبان ، اصلاح طلبان

منبع: خرداد

کلیدواژه: اصلاحات اصلاح طلب خرداد خط خرداد اخبار اصلاح طلبان اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم با موضوع تشریح برنامه‌های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی، به همراه رونمایی از پوستر حفظ عمومی از سوی سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

این نشست با حضور حجت الاسلام تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حجت الاسلام حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و دکتر بحرالعلوم، مسؤول دبیرخانه ملی حفظ و برخی مدیران قرآنی کشور برپا خواهد شد.

این نشست یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در سازمان دارالقرآن به نشانی خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان طالقانی، خیابان رشت، پلاک ۳۹، سازمان دارالقرآن الکریم، طبقه پنجم، سالن جلسات برپا خواهد شد.

کد خبر 6086501 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود