Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@10:50:25 GMT

امداد رسانی به ۶۵۱۷ نفر طی سه روز گذشته

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۴۵۱۵

امداد رسانی به ۶۵۱۷ نفر طی سه روز گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی امدادگران جمعیت هلال احمر به ۶۵۱۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی امدادگران جمعیت هلال احمر به ۶۵۱۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در مجموع ۵۹۳ مورد ماموریت انجام دادند و به ۶۵۱۷ تن امداد رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در طول این ماموریت‌ها ۵۹۳ نفر نجات یافته و ۳۶۰ نفر برای ادامه روند درمان توسط امدادگران به مراکز درمانی منتقل شدند؛ همچنین ۲۵۷۱ نفر از مصدومان خدمات سرپایی دریافت کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در نهایت گفت: در طول این مدت همچنین ۴۷ مورد عملیات رهاسازی انجام شد و ۹۳ مصدوم از سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: امداد رسانی هلال احمر مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل