Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: مسابقه "قصه زندگی من" مهر ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ استانها کرمانشاه نظرات

مهناز فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقه "قصه زندگی من"  مهرماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و شش نفر از برگزیدگان به مرحله منطقه‌ای معرفی شده که بعد از آن برگزیدگان به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که همزمان در شب یلدا در تهران برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه این جشنواره قصه‌گویی در دو بخش تخصصی و عمومی برگزار می‌شود، گفت: مهلت آثار بخش قصه‌گویی تخصصی برای «قصه‌گویی کلاسیک و خلاق» در سه سطح دختران و پسران 14 تا 18 سال، زنان و مردان بالای 18 سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها تا هشتم مهر و قصه‌گویی 90 ثانیه‌ای و بین‌المللی تا 15 مهر است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه 21 و 22 مهر بیان کرد و افزود: در بخش عمومی قصه 90 ثانیه‌ای مخاطبان 2 تا 100 سال کسانی که تکلم داشته باشند در 90 ثانیه قصه خود را تعریف می‌کنند که این قصه می‌تواند داستان زندگی فرد معروف یا داستان معروفی باشد که در 90 ثانیه کوتاه شده است.

فتاحی با بیان اینکه مسابقه با استقبال زیادی روبه‌رو شده است، گفت: تاکنون 130 نفر از استان کرمانشاه در مسابقه قصه زندگی من شرکت کرده‌اند و از تمام علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا نسبت به تولید و ارسال آثار خود در زمان مشخص شده از طریق سایت جشنواره به آدرس www.kanoonfest.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

R41380/P1361/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاداب‌سازی و مرمت ۱۱۰ هزار کلاس درس تا مهرماه

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه اعتبارات بهسازی و شاداب‌سازی مدارس با راهبری سازمان نوسازی کشور، از محل کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز و گروه‌های جهادی و مردمی تامین می‌شود گفت: تا مهرماه و قبل از بازگشایی مدارس، ۱۱۰ هزار کلاس در نقاط مختلف کشور بهسازی، شاداب سازی، مرمت سازی و دیوارنویسی می‌شود.

ضرغام پرنیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه فعالیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی کشور در ابعاد مختلف انجام می‌شود گفت: یکی از فعالیت‌های انجام شده در قالب طرح عجمیان، بهسازی، شاداب سازی و مرمت مدارس کشور است.

وی با بیان اینکه این طرح با حضور دانش‌آموزان جهادی مدارس کشور، معلمان و برخی از گروه‌های جهادی مانند بسیج فرهنگیان، دانش آموزی، دانشجویی، دانشگاه فرهنگیان و گروه‌های بومی انجام می‌شود افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر که فرمودند دانش‌آموزان را درگیر کارهای اجتماعی کنید، یکی از کارهای بزرگ طرح شهید عجمیان است که پیش بینی شده امسال حدود ۱۱۰ هزار کلاس در مناطق مختلف کشور با کمک سازمان نوسازی که اقلام مورد نیاز را تامین می‌کند، بهسازی و شاداب‌سازی شود.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه تعداد گروه‌های جهادی و دانش‌آموزی که تا سال گذشته در سامانه ثبت شده‌اند بالغ بر ۱۵ هزار گروه هستند ادامه داد: این گروه‌ها درگیر کار شده و پیش بینی می‌شود ۲ یا ۳ هزار گروه جهادی دیگر نیز به طرح ملحق شوند.

پرنیان با بیان اینکه دانش آموزی که در کار جهادی شرکت می‌کند رضایت را از داخل خانواده باید کسب کند گفت: اعتبارات با راهبری سازمان نوسازی کشور از محل خیرین مدرسه‌ساز و گروه های جهادی و مردمی تامین می شود که سال گذشته با صرفه جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی، ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب طرح عجمیان با بسیج تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای مدارس هزینه شد.

وی تاکید کرد: در اثر سیلاب سیستان و بلوچستان، مدارس ۹ شهرستان آسیب دیدند که قرار است در طرح عجمیان ویژه‌تر به آنها توجه شود.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه طرح عجمیان شامل مدارس حاشیه‌های شهر تهران نیز می‌شود عنوان کرد: طرح مذکور قبل از بازگشایی مدارس به اتمام می‌رسد و ۱۱۰ هزار کلاس در نقاط مختلف کشور بهسازی، شاداب سازی، مرمت سازی و دیوارنویسی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • برپایی میز خدمت دادگستری در کرمانشاه
  • اولین نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • شاداب‌سازی و مرمت ۱۱۰ هزار کلاس درس تا مهرماه
  • اجرای طرح آموزشی «فرهنگ ترافیک» برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی