Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد گل فشان اظهار کرد: از نخستین دقایق تاسوعای حسینی تا پایان شب عاشورا، هشت پزشک، ۱۵پرستار، ۱۵نجاتگر پرسنل، ۸۵ نفر از نجاتگران داوطلب در پست های جمعیت هلال احمر به زائران کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران و هفت پایگاه امداد و نجات بین شهری در راستای پوشش محورهای مواصلاتی استان قم خدمت رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طی این دو روز ۱۷۵۷ نفر از مراجعین به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند و ۲۱ نفر از مراجعه کنندگان به پست های هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: در این ایام تجهیزات هلال احمر در قالب، ۶ دستگاه آمبولانس، هفت دستگاه خودروی نجات، پنج دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه هفت دستگاه وسایل نقلیه کمک دار سبک و ترابری نیروهای جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمت به عزاداران حسینی(ع) اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه پست ویژه امدادی جمعیت هلال احمر در حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و هیأت های مذهبی استقرار داشت، افزود: تیم های امدادی مستقر در پست‌ها، در طول دو روز تاسوعا و عاشورا فعال بودند و با کمترین زمان، به دسته های عزاداری هیأت‌ها و زائران کریمه اهل بیت(ع) ارائه خدمات کردند.

گل فشان با اشاره به اینکه ارائه خدمات درمانی به عزاداران حسینی مختص روزهای تاسوعا و عاشورا نیست، بیان کرد: در طول ماه محرم طبق هماهنگی های اداره کل مدیریت بحران و شورای تامین استان قم تیم های امدادی در حالت آماده باش بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم یاد آور شد: در روز هشتم محرم همچون سنوات پیش، دسته عزاداران حسینی جوانان، با همراهی داوطلبان و امدادگران از جمعیت هلال احمر استان قم در قالب هیئت پیروان حضرت علی اکبر علیه السلام هلال احمر قم، به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اقامه عزا کرد تا ضمن عرض تسلیت به ساحت بانوی کرامت، با برافراشتن پرچم حق طلبی شهدای عاشورا با سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش تجدید بیت کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان عزاداری قم هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع نساجی هلال احمر ایران

شرکت نساجی هلال احمر ایران با سه کارخانه تولیدی در سه نقطه از کشور و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از شرکت‌های پیشگام تولید اقلام امدادی نظیر پتو، چادر، لباس امدادی و ... در سطح خاورمیانه است که توانسته با استفاده از دانش‌ روز با کیفیت‌ترین اقلام امدادی را تولید کند. به مناسبت هفته هلال احمر که از تاریخ ۱۸ الی ۲۴ اردیبهشت ماه خواهد بود روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه جمعی از اصحاب رسانه از این صنایع بازدید کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077617 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند