Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از دریافت گزارش فرمانده نیروی هوایی این رژیم پیرامون نتایج مذاکرات با روسیه درباره سقوط هواپیمای روسی "ایل ۲۰"، خواستار ادامه رایزنی‌ها و تماس‌ها در این باره شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد، وی با فرماندهان نظامی این رژیم نشستی برگزار و در جریان گزارش فرمانده نیروهای هوایی اسرائیل پیرامون نتایج مذاکرات با مسکو درباره سقوط هواپیمای نطامی "ایل ۲۰" قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بیانیه آمده است، نتانیاهو دستور داده تماس‌ها و رایزنی‌های منظم با طرف روسی در این زمینه ادامه داشته باشد.

یک هیئت نظامی ارشد اسرائیل به ریاست فرمانده نیروهای هوایی این رژیم روز پنجشنبه وارد مسکو شد تا طرف روسی را در جریان جزئیات سقوط هواپیمای مذکور در نزدیکی استان لاذقیه سوریه قرار دهد که در جریان آن ۱۵ نظامی روسی کشته شدند.

اسرائیل مسؤول این حادثه را مقامات سوریه دانست، اما وزارت دفاع روسیه معتقد است جنگنده‌های اسرائیل در زمان حرکت هواپیمای روسی برای فرود آمدن در پایگاه حمیمیم پدافند هوایی سوریه را به اشتباه کشاندند. این وزارتخانه اعلام کرد، اسرائیل تنها یک دقیقه پیش از حمله طرف روسی را مطلع کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام نتانياهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران

به گزارش همشهری آنلاین یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

شهید بهروز واحدی از رزمندگان سپاه اسلام در اثر حملات هوایی شب گذشته به مناطقی در شرق سوریه به شهادت رسید.

کد خبر 840863 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه سوریه

دیگر خبرها

  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • ترکیه: هیچ همکاری نظامی با اسرائیل نداریم
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران در سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • حملات هوایی آمریکا به چند منطقه درشرق سوریه چند شهید و زخمی بر جا گذشت
  • نظر پوتین درباره حادثه هولناک مسکو/ باید بفهمیم دستور کار که بود