Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@06:58:38 GMT

استقلال؛ شاخصه‌ اصلی نظام اسلامی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۵۲۷۴

استقلال؛ شاخصه‌ اصلی نظام اسلامی

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز31 شهریور، در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور از ایمان برخوردار هستند و به صورت هدفمند از آرمان‌های جامعه خود دفاع می‌کنند.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح مردمی هستند، افزود: این نیروها از مردم و با مردم و دارای استقلال هستند و نیروهای مسلح بسیاری از کشورها به دلیل عدم استقلال و تاثیرپذیری از بیگانگان، نه آرمان و نه استقلال دارند و مزدورانه برنامه‌های بیگانگان را عملی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: دشمنان در پشت مرزهای برخی از کشورهای خاورمیانه می‌گویند این‌ها مانند گاو شیرده هستند و بعد از شیردهی سر آن‌ها را می‌بریم.
عبادی تصریح کرد: دشمن خود اعتراف می‌کند که بقای این حکومت‌های غیرمردمی و غیر ایمانی به دلیل ما است و گرنه یک هفته هم دوام نمی‌آورند.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح سایر بسیاری از کشورها مجری برنامه‌های دشمن هستند، اظهار کرد: در گذشته نیز این آثار شوم دشمنان بوده و حتی آنچه در واقعه کربلا به وجود آمد نیز سلطه بیگانگان بود.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در واقعه کربلا بیگانگان در حکومت‌های خودخواه و ضد مردمی و ضد ایمانی نفوذ کردند و در نتیجه نیز ائمه اطهار(ع) را قتل عام کردند.
عبادی اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های بزرگ نظام اسلامی، استقلال آن است و امروز استکبار جهانی عصبانی است و وعده یک ساله و یک ماهه می‌دهد و همچنان نیز وعده می‌دهد و سر خود را با وعده‌هایی که محقق نمی‌شود گرم می‌کند.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس ده‌ها کشور پشت رژیم بعثی عراق بودند اما در مقابل نیروهای مسلح با ایمان و با اقتدار کشور شکست خوردند و هیچ گاه جرأت حمله نظامی را نخواهند داشت.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن همچنان حیله و مکر می‌کند، تصریح کرد: دشمنان بدانند در صحنه‌های اقتصادی هم ناکام می‌مانند و مردم و نیروهای مسلح ایران به لطف الهی سرافراز از این صحنه‌ها بیرون می‌آیند.
عبادی بیان کرد: دشمن مسائلی که به راحتی در کشور قابل حل را بزرگ جلوه می‌دهد لذا مردم باید بصیرت و توجه به مکر و حیله دشمن داشته باشند.
وی یادآور شد: باید درس‌ها و عبرت‌های عاشورا را فرا بگیریم تا به نظام بشریت آسیب وارد نشود و با هوشیاری مواظب توطئه‌های دشمنان باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (سه‌شنبه) از انجام چند عملیات جدید علیه اهداف آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در غزه و در پاسخ به تجاوزات به یمن، نیروهای مسلح ما ۶ عملیات طی ۳ روز گذشته در دریای سرخ و خلیج عدن انجام دادند.

یحیی سریع درباره جزییات این عملیات‌ها گفت: ۲ ناو آمریکایی «MAERSK SARATOGA» و «APL DETROIT» در خلیج عدن و دریای سرخ هدف قرار گرفته شدند.

وی افزود: کشتی انگلیسی «HUANG PU» در دریای سرخ و کشتی «PRETTY LADY» در حال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته شدند.

وی در ادامه افزود: نیروی هوایی یمن نیز عملیات نظامی منحصر بفردی را با هدف قرار دادن ۲ ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ انجام داد.

یحیی سریع اضافه کرد: نیروی موشکی نیز اهداف اسرائیل را در «ام الرشراش» در جنوب سرزمین های اشغالی هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار گرفتن اهداف مورد نظر در این عملیات‌ها با دقت بالا خبر داد.

‌وی همچنین افزود: نیروهای مسلح کشورمان تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه، به اجرای تصمیم خود برای جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیل به سمت بنادر فلسطین اشغالی ادامه خواهند داد.

ارتش یمن در چند ماه گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای یمنی تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • امیدآفرینی از اهداف رویداد الف تا است
  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز