Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» علی اکبر کریمی با تاکید بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در شرایط کنونی باید با اخلالگران اقتصادی و کسانی که بر مردم و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی فشار وارد می‌کنند، برخورد جدی از سوی قوه قضائیه صورت گیرد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مصادیق اخلال در فضای اقتصادی، اقداماتی است که شرکت المهدی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت این شرکت طی ماه‌های گذشته با خودداری از عرضه محصولاتش در بورس کالا و فروش آنها در بازار آزاد، سود کلانی به جیب زده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: با توجه به اختلاف قیمت حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان برای هر کیلو آلومینیوم در بازار آزاد و بورس کالا، و فروش کل محصول تولیدی ماه های گذشته شرکت المهدی در بازار آزاد این شرکت طی ماه های اخیر صدها میلیارد تومان از این محل منافع کسب کرده است.

کریمی افزود: با توجه به گرانفروشی این کالا توسط این شرکت، فشار زیادی به واحدهای تولیدی پایین دستی آلومینیوم در سراسر کشور وارد شده که عملا منجر به تعطیلی بسیاری از این کارخانجات شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: احتکار فلز آلومینیوم توسط این شرکت و عدم عرضه آن در بازار، از مصادیق اخلالگری اقتصادی است.

نماینده مردم اراک گفت: این شرکت در گذشته نیز تخلفات زیادی داشته است. تصرف غیرقانونی حدود ۴۰ هزار تن آلومینیوم متعلق به سازمان ایمیدرو در سال ۹۳ از تخلفات بزرگ این شرکت بوده است، تاکنون مبلغ بسیار کمی از ارزش آلومینیوم های تصرف شده به دولت بازگشته است.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه و تعزیرات باید با این واحد تولیدی متخلف که از مصادیق فساد اقتصادی در شرایط حاضر است، برخورد جدی انجام دهد و نتایج حاصل از این برخورد نیز به اطلاع عموم برسد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اختلال اقتصاد کمیسیون مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی صبح یکشنبه از برگزاری نشست‌های دوره‌ای با مردم خارگ به منظور بررسی مشکلات و نیازهای آنان خبر داد و اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از شما در مجلس شورای اسلامی برای تحقق برنامه‌های اولویت‌داری که می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت این جزیره شود، تلاش کنم.

وی افزود: اولویت‌های توسعه اقتصادی و برنامه‌هایی که برای جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های شغلی، توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی و ترویج کسب و کارهای محلی کارآمد و مؤثر باشد، باید احصاء شود.

نماینده منتخب بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مسیر توسعه به عنوان نماینده شما مردم عزیز، بر بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل بار و مسافر، ارتقا امکانات شهری، بهبودزیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و آموزشی و ارتباطات خارگ تاکید دارم.

کد خبر 6084268

دیگر خبرها

  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • جزئیات معامله۶هزار میلیاردی سرخآبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • تعیین نماینده‌ای ویژه برای ساماندهی نیرو‌های کار خارجی
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی