Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@18:49:19 GMT

مردم، پشتوانه نیروهای نظامی و امنیتی هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۵۵۰۸

مردم، پشتوانه نیروهای نظامی و امنیتی هستند

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق کشور اظهار داشت: دفاع مقدس متلعق به همه مردم است و به هیچ حزب یا گروهی وابسته نیست چراکه مردم، پشتوانه نیروهای نظامی و امنیتی هستند تا بتوانند رسالت خود را به بهترین شکل انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، امیر نادر علیدوست، فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق کشور، امروز ( 31 شهریور ) در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح مستقر در کرمان ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت و تسلیت ایام سوگواری امام حسین علیه السلام، افزود: اگر امروز در کمال اقتدار زندگی می کنیم، با رشادت شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این مطلب که امام حسین علیه السلام همه چیز خود را برای اقتدار اسلام فدا کرد و امروز به برکت خون شهدای کربلا توانسته ایم در هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از عاشورا مردانه بایستیم و از این مملکت دفاع کنیم، اظهار داشت: دفاع مقدس متلعق به همه مردم است و به هیچ حزب یا گروهی وابسته نیست چراکه مردم، پشتوانه نیروهای نظامی و امنیتی هستند تا بتوانند رسالت خود را به بهترین شکل انجام دهند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق کشور با اشاره به اینکه دفاع مقدس برگ زرینی از کشور ما است، ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس سرافرازانه همه مردم به میدان آمدند و ابهت دشمنان را شکستند، دشمنانی که شکست آنها افسانه تاریخ بود و کسی باور نمی کرد که در دنیا کسی پیدا شد که تو دهنی به استکبار و آمریکا بزند.

 

وی با بیان این مطلب که ما به دنیا ثابت کردیم که می توان به کمک ایمان و اعتقاد جلوی استکبار ایستادگی کرد، بیان داشت: برخی ها جنگ را زیر سؤال بردند که چرا هشت سال جنگ کردیم اما از جمله برکات جنگ می توان به تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران و الگوگیری دنیای اسلام از ایران اشاره کرد.

 

امیر علیدوست با اشاره به اینکه ابعاد مختلف دفاع مقدس دارای برکات مختلفی بود، گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران با دفاع مقدس بیمه شد، ما در این جنگ هشت ساله تکامل پیدا کردیم و ارتش در زمان انقلاب تضعیف شده بود اما در ادامه توانست به اقتدار لازم دست پیدا کند لذا امروز ارتش در صنایع دفاعی آنقدر پیشرفت کرده  که دشمن از آن واهمه دارد.

 

وی با بیان این مطلب که سپاه پاسداران امروز در سراسر دنیا برای اقتدار نظام در حال فعالیت است، بیان داشت: اقتدار سپاه پاسداران به جایی رسیده که قدرت موشکی آن دنیا را به تعجب وا داشته و این از برکات دفاع مقدس است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق کشور از دیگر برکات دفاع مقدس را مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی دانست و افزود: اخلاق و معرفت محوری در دوران دفاع مقدس نمود و تمام جنگ با چنین فضایی ادامه داشت لذا امروز ما می توانیم به کمک این برکات جهت رفع مسائل و مشکلات حرکت کنیم.

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم عاشورا هفته دفاع مقدس تاسوعای حسینی عزاداری محرم نهضت عاشورا خامنه ای آیت الله خامنه ای عزاداری امام حسین ع رژه نیروهای مسلح در کرمان گراميداشت هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند گفت: امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت: در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود