Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@09:15:15 GMT

رژه نیروهای مسلح استان قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۵۵۶۵

رژه نیروهای مسلح استان قم برگزار شد

همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان قم برگزار شد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، سید محمدصادقی استاندار قم، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه استان قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس و جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز و در ادامه سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم به همه مهمانان خوش‌آمد گفت.

سردار احمدی اظهار داشت: امروز ملت عزیز ایران از هشت سال دفاع مقدس با سربلندی نام می‌برد، این حصری که امروز از آن نام می‌بریم یعنی تحریم‌ها، مربوط به امروز نبوده بلکه مربوط به سال 58 است، ما جنگ را با تحریم‌ها گذرانده‌ایم، حال چه شده با وجود تذکرات ولی امر مسلمین مبنی بر اتکا بر اقتصاد مقاومتی هنوز هم توجه به آن نمی‌شود.

‌در ادامه آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه برگزاری رژه نیروهای مسلح در ایران به‌عنوان عبادت محسوب می‌شود، افزود: رژه و مراسم امروز در نزد مؤمنان در عصر غیبت امام زمان(عج) برای آن است که اگر روزی این امام همام قیام کردند به روز جدشان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایشان نیفتند.

وی ابراز کرد: امام حسین(ع) در واقعه عاشورا دو جبهه حق و باطل را به نمایش گذاشتند یکی جبهه حق که امام حسین(ع) قرار داشتند و جبهه دیگر که یزید و یزیدیان بودند‌.

در بخش پایانی این مراسم گروهان‌های نمونه سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی مستقر در استان قم، نیروی انتظامی و نواحی مختلف بسیج با رژه از مقابل جایگاه، اقتدار و آمادگی خود را نمایش دادند.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده مرزبانی: ۲۱۰ هزار میلیارد کالای قاچاق کشف کردیم/ هلاکت ۲۳ ‌قاچاقچی مسلح + فیلم

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از کشف ۲۱۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد و گفت: در این راستا کالاهای قاچاق ممنوعه معدوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار احمد علی گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر یکی از اولویت‌های مرزبانی برای ارتقا توان عملیاتی و اشراف اطلاعاتی بر حوزه کاری را هوشمندسازی دانست و اظهار داشت: یکی از اقدامات موثر که در برنامه فرماندهی مرزبانی قرار گرفته استفاده از ریز پرنده‌ها، انواع پهپاد، راهدارهای پیشرفته به‌عنوان یاری‌رسان مأموران در ساحل و عمق دریاست.

وی سیستم‌های الکترونیکی، اپتیکی، فنس‌های هوشمند و مغناطیسی و حسگر‌ها در مناطق حساس کشور را از دیگر برنامه‌های مهم مرزبانی دانست و بیان کرد: با انسداد مرز که آغاز شده و نیروهای مسلح هم به کمک مرزبانی آمده‌اند امید می‌رود این انسداد در کمتر از سه سال با اولویت‌های تعیین شده انجام شود.

دانشکده دریابانی در شمال کشور راه‌اندازی شد

فرمانده مرزبانی ‌با اشاره به هوشمندسازی همراه با انسداد مرز‌ها به‌عنوان اولویت این مجموعه خاطرنشان کرد: در این راستا  یک دانشکده دریابانی در شمال کشور راه‌اندازی شد که می‌تواند ملوانان و ناخدا‌های باتجربه برای استفاده از شناور‌های پیشرفته آموزش دهد.

سردار گودرزی با بیان اینکه امسال سه مرحله الحاق شناورهای تندرو به مجموعه مرزبانی انجام شده است گفت: با  این دانشکده ان‌شاءالله نیرو‌های آموزش داده می‌شوند و با کمک تجهیزات امنیت دریا و کشور را حفظ کنند.

تامین امنیت مسافران نوروزی در سواحل جنوب و شمال

وی با بیان اینکه در ایام نوروز گردشگران زیادی به مناطق ساحلی مسافرت می‌کنند گفت: در این راستا مرزبانان برای حفظ امنیت گردشگران در سواحل شمال و جنوب کشور بر اساس مأموریت محوله خدمات‌رسانی می‌کنند و ساز و کاری فراهم شده تا امنیت لازم و کامل برای مردم ایجاد شود که توفیق الهی است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کشفیات در 11 ماه امسال خاطرنشان کرد: در عرصه مبارزه بی امان با کالای قاچاق از جمله کالاهای ممنوعه در اولویت برنامه‌های مرزبانی قرار دارد.

کشف 210 هزار میلیارد تومان کالای قاچاق

سردار گودرزی با اشاره به مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان در راستای حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد گفت: در سال جاری تاکنون بیش از 210 هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده و قسمتی از این کالاها به سبب ممنوع بودن آن در دریا معدوم شده است.

وی با اشاره به دستگیری قاچاقچیان تصریح کرد: تعداد زیادی از قاچاقچیانی در برخی از استان‌ها به ویژه در جنوب شرق و شمال غرب که قصد دارند قاچاق کالا به‌صورت مسلحانه وارد کشور کنند با آنان مبارزه شده که تاکنون بیش از 23 نفر از این افرا به هلاکت رسیده‌اند و تعداد زیادی دستگیر شده‌اند.

کشف 35 میلیون لیتر سوخت قاچاق

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توقیف تعداد زیادی شناور و خودرو تیزرو که در حوزه مبادله قاچاق اقدام می‌کنند گفت: امسال استان بوشهر در عرصه کشفیات قاچاق کالا رتبه نخست کسب کرده است.

سردار گودرزی اضافه کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت امسال همکاران با وصل شدن به سامانه‌های وزارت نفت توانسته‌اند ضمن جلوگیری از خروج سوخت قاچاق تاکنون 35 میلیون لیتر کشف شده است.

.

 

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند
  • فرمانده مرزبانی: ۲۱۰ هزار میلیارد کالای قاچاق کشف کردیم/ هلاکت ۲۳ ‌قاچاقچی مسلح + فیلم
  • ساخت مسکن نیروهای مسلح عملیاتی شد
  • ۱۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح خوزستان احداث می‌شود
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • ۱۶۸ واحد مسکونی نیروهای مسلح در زنجان افتتاح شد
  • دستور رئیسی در خصوص مسکن نیروهای مسلح
  • ۱۸۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد
  • واگذاری ۱۰ هزار واحدمسکونی نیروهای مسلح/امضای دستورالعمل اجرایی ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن
  • خبر خوش وزیر راه و شهرسازی برای نیروهای مسلح + فیلم