Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی طباطبایی، مدیرکل انتقال خون استان تهران در گفت‌‎وگو با ایکنا، با اشاره به حضور بی‌شمار عزاداران حسینی در مراکز انتقال خون این استان برای اهدای خون در روز‌های تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: طی این دو روز ۳ هزار و ۵۶۳ نفر به مراکز اهدای خون تهران مراجعه کرده که ۲ هزار و ۹۲۵ نفر موفق شدند خون خود را اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این تعداد مراجعه کننده، هزار و ۲۴۳ نفر اهدا‌کننده مستمر و هزار و ۴۰ نفر آنان از اهداکنندگان با سابقه بوده‌اند، همچنین در این دو روز ۶۴۲ نفر برای نخستین بار برای اهدای خون مراجعه کرده و خون خود را اهدا کردند ضمن اینکه ۱۶۴ نفر از اهداکنندگان خون نیز از بانوان بودند.
طباطبایی یادآور شد: طی این دو روز همچنین ۸۴ واحد پلاکت خون و ۲۹۲ واحد پلاسما نیز اهدا شده است.
وی افزود: اهداکنندگان و افرادی که می‌خواهند در نذر اهدای خون شرکت کنند طی این روز‌ها تا اربعین به مراکز اهدای خون مراجعه کرده و با ثبت نام در سامانه نوبت دهی اهدای خون بدون معطلی و فوت وقت خون خود را اهدا کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اهدای خون نذر خون انتقال خون استان تهران عاشورا تاسوعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه بیماران از افزایش قیمت داروی سفالکسین

داروی سفالکسین نوعی آنتی بیوتیک است که عفونت‌ها را درمان می‌کند، اما این روز‌ها بیمارانی که برای تهیه این دارو به داروخانه‌ها مراجعه می‌کنند، با گرانی آن مواجه شدند.

شهروندخبرنگارما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

چهار ورق قرص سفالکسین ۵۰۰ در داروخانه‌ها به قیمت ۱۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این وضعیت برای ما بسیار دشوار است. خواهش می کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • گلایه بیماران از افزایش قیمت داروی سفالکسین
  • اهدای پنج دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت
  • مشارکت خیران در تجهیز مراکز درمانی اشنویه