Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال پیش از حضور در تورنمنت چهارجانبه تبریز گفت: در تورنمنت‌ها و بازی‌های دوستانه هدف‌مان کسب نتیجه نبوده و تمام تمرکزمان بر ارزیابی بازیکنان جوان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: روز گذشته تیم ملی فوتسال وارد اردو شد و عصر دیروز تمرینات خود را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نیز پس از کلاس آنالیز و تئوری که برای بازیکنان در نظر داریم، تمرین یک ساعته نیز در دستور کاری بازیکنان قرار داشته و سپس تهران را به مقصد تبریز برای رقابت با تیم‌های ژاپن، اوکراین و بلاروس ترک خواهیم کرد.

او درباره شرایط بازیکنان گفت: شرایط ملی پوشان خوب است. فقط هماهنگی بین بازیکنان کمی سخت است که تمام تلاش‌مان را برای داشتن تیم یک‌دست و هماهنگ به کار خواهیم گرفت. به دلیل این که جوان‌گرایی در این تیم صورت گرفته و بازی دوستانه نداشتیم، این تورنمنت برایمان بسیار مهم و حیاتی است. بایکنان در این تورنمنت محک جدی می‌خورند و سطح بازی و جایگاهی که این ملی‌پوشان از نظر فنی دارند، برای کادر فنی مشخص می شود. بازیکنان جوان در کنار ۳ بازیکن از تیم اصلی در جام جهانی در این تورنمنت حضور خواهند داشت و فقط هدفمان کسب تجربه و ارزیابی ملی پوشان خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: بچه‌ها خودشان را باید نشان بدهند و کادر فنی باید بداند که در بازی‌های مهم ملی پوشان جوان در چه شرایطی قرار دارند. به فکر کسب نتیجه نبوده و تمام تمرکزمان بر روی ارزیابی و شرایط بازیکنان است.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان این که بازیکنان جوان در این تورنمنت کار بسیار سختی را پیش روی خود دارند؛ گفت: تیم ژاپن با تیم کامل خود در تبریز حضور دارد، اوکراین با تیمی که در جام ملت‌های اروپا بازی کرده، به ایران آمده و تیم بلاروس نیز همان تیمی است که سال گذشته در ایران حضور داشت. بزرگ‌ترین حسن این بازی‌ها این است که با تیم‌های اروپایی و آسیایی دیدارهای سختی را برگزار کرده و بازیکنان محک جدی می‌خورند.

ناظم الشریعه در پایان گفت: ۱۳ مهرماه اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال مجددا آغاز می‌شود تا بازیکنان برای حضور در برزیل و انجام دیدار دوستانه آماده شوند. همان‌طور که اشاره کردم، جوان‌گرایی برای ما بسیار مهم است و نتیجه در بازی‌های تدارکاتی برای‌مان اهمیت ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم ملي فوتسال ایران محمد ناظم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حال حاضر رقابت حساس و نفسگیری برای رسیدن به صدر جدول دارد و به نظر نمی‌رسد اوسمار در این مقطع ریسک بازی دادن به جوان‌ترها و تغییر دادن ترکیب برنده را به جان بخرد.

با این حال این روزها با مصدومیت بیرانوند، پرسپولیس با یک توفیق اجباری مواجه شد و از امیررضا رفیعی ۲۲ ساله در ترکیب خود استفاده می‌کند و این اتفاق بقیه بازیکنان آکادمی و جوان‌ترها را که در تمرین بزرگسالان شرکت می‌کنند، امیدوار کرد.

عیسی آل‌کثیر در نیم فصل دوم تنها مهاجم باتجربه پرسپولیس است و رابطه خوبی هم با بازیکنان جوان دارد‌‌. او در حاشیه تمرین روز سه‌شنبه با سهیل صحرایی، علیرضا بابایی، ابوالفضل بابایی، امید فهمی و محمد خدابنده‌لو سلفی گرفت.

خدابنده‌لو و بابایی بازیکنان جوان و شناخته شده‌ای هستند که پرسپولیس در زمستان جذب کرد و دیگر نفرات کنار عیسی نیز از ابتدای فصل با نظر کادرفنی در تمرینات بزرگسالان پرسپولیس حضور داشته‌اند و امیدوارند در ادامه فصل فرصتی هرچند اندک به دست بیاورند.

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)