Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه این سانحه رانندگی در شامگاه جمعه در جاده روستایی «سوتلق» تویسرکان رخ داد،خاطرنشان کرد: این موتور سوار بدون رعایت حق تقدم اقدام به سبقت غیرمجاز از یک دستگاه سواری کرد اما با خودروی وانت پیکان به صورت رخ به رخ برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: آمار سوانح فوتی موتورسواران در فصل تابستان افزایش می یابد.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: بیشتر موتورسواران به ویژه آنهایی که در مسیرهای روستایی تردد می کنند توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی نمی کنند.

وی در پایان ادامه داد:رانندگی افراد بدون گواهینامه، استفاده نکردن از کلاه ایمنی، حرکت خلاف جهت، حرکت های نمایشی و تک چرخ را عمده تخلف موتورسواران عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

جاده تویسرکان جان راکب موتور سوار را گرفت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر واژگونی در بخش طارم سفلی ورودی روستای زاجکان علیا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد که بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند افزود: در این حادثه یک مرد ۷۵ ساله فوت کرد و یک نفر هم مصدوم شد.

به گفته یکی از شهروندخبرنگاران، بیش از ۴۵ سال است که راه روستای زاجکان‌علیا از توابع طارم‌سفلی،   به صورت خاکی و بسیار خطرناک باقی مانده و با وجود درخواست‌های پرشمار اهالی از مسئولان استان، تاکنون برای بهسازی، آسفالت و ایمن‌سازی آن اقدام درخوری انجام نشده است.

دیگر خبرها

  • تصادف چند موتور سوار در یک چهار راه در مشهد (فیلم)
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶