Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:21:32 GMT

نوجوانان ایران در قعر گروه c جام ملت ها

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۵۷۳۸

نوجوانان ایران در قعر گروه c جام ملت ها

ساعاتی بعد از شکست دو بر صفر ایران در برابر ویتنام دیگر دیدار این گروه بین تیم های ویتنام و هند برگزار شد. 

به گزارش "ورزش سه"، تصور می شد در این دیدار تیم ویتنام پیروز میدان لقب بگیرد. به این خاطر که در سال های اخیر در فوتبال پایه رشد قابل ملاحظه ای داشته است. چندی پیش و در بحرین تیم ملی جوانان این کشور با کسب عنوان سومی مشترک به همراه ایران به جام جهانی زیر 20 سال صعود کرد و تیم امید این کشور هم اخیرا در بازی های آسیایی ارایه گر نمایش های خوبی در برابر حریفان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند به روی سکو نرفت. 


اما در این دیدار هند با یک گل حریف را شکست داد تا پیش از دیدار با ایران روحیه بگیرد. حالا هند بعد از اندونزی 3 امتیازی ایستاده و البته هم امتیاز این تیم است. این یعنی صعود به مرحله یک چهارم نهایی و پیدا کردن بخت حضور در جام جهانی زیر 17 سال در سال 2019. 


هند با این رویا در برابر ایران صف آرایی می کند و بی شک همه هم و غم خود را بکار می گیرد تا از این بازی سخت یک امتیاز بگیرد.  حتما کادر فنی این تیم فیلم پیروزی اندونزی در برابر ایران را به شاگردان خود نشان خواهند داد تا آنها برای شکست ایران از بازیکنان اندونزی الهام بگیرند و این کار ایران را سخت می کند. 


مصاف ایران – هند دومین بازی دو تیم در مرحله گروهی جام ملت ها خواهد بود که روز دوشنبه دوم مهر ماه در مالزی برگزار می شود. هم اکنون ایران به خاطر شکست با دو گل در قعر جدول قرار دارد. هر چند دو بازی دیگر فرصت دارد و می تواند با کسب 6 امتیاز شرایط خود را به طور کل تغییر دهد.

 

نوجوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید یک بازی حساس و تماشایی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید برگزار کند.

شاگردان توماس توخل روز گذشته هم بازی بسیار مهمی برابر اشتوتگارت داشتند که با شکست 1-3 به پایان رسید و اتفاق تلخی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به مصدومیت گریرو بود که در دقیقه هفدهم از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لئون گورتسکا داد.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بایرن پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که این مصدومیت جدی باشد و گفته بودند که احتمال غیبت او در دیدار برابر رئال مادرید وجود دارد و حالا باشگاه بایرن به‌صورت رسمی خبر را اعلام کرد.

گفته شده است که گریرو به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مچ پایش شرایط همراهی بایرن در دیدارهای پیش رو را نخواهد داشت و به این ترتیب توخل نمی‌تواند از او در جریان بازی حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان استفاده کند.

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن