Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@07:12:07 GMT

مجموعه قصه‌های جنگ از سوی به‌نشر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۵۸۲۰

مجموعه قصه‌های جنگ از سوی به‌نشر منتشر شد

معاون تولید انتشارات آستان قدس رضوی از انتشار سه جلد اول مجموعه «قصه‌های جنگ» در قالب «کتاب‌های پروانه» برای گروه سنی کودکان خبر داد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ استانها خراسان رضوی نظرات

سیداحمد میرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: «پروانه‌های آبی» عنوان یکی از کتاب‌های این مجموعه است که توسط «نورا حق‌پرست» به رشته تحریر در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده در این کتاب داستان دختر کوچولویی به نام سارا را روایت می‌کند که پدرش عازم جبهه می‌شود و او برای بازگشت پدر روزشماری می‌کند.

وی با بیان این که یکی دیگر از جلدهای این مجموعه «خانه‌ای روی شیشه» نام دارد، خاطرنشان کرد: این کتاب نوشته «شهرام شفیعی» است که او به عنوان نویسنده در این کتاب به روایت قصه یک «علامت سفید رنگ» برای کودکان می‌پردازد. 

معاون تولید انتشارات آستان قدس ادامه داد: «پرواز موج» نیز عنوان جلد سوم این مجموعه و اثر «سرور پوریا» است. نویسنده در این کتاب داستان پدر و پسر صیادی را روایت می‌کند که یک روز در جریان صید با مرغ دریایی زخمی مواجه می‌شوند و می‌خواهند آن را نجات دهند اما در برگشت با حمله دشمن به شهر مواجه می‌شوند.

میرزاده بیان کرد: به‌نشر کتاب‌های این مجموعه را در قطع خشتی با شمارگان دو هزار نسخه منتشر کرده و هر جلد را با قیمت 60 هزار ریال در اختیار کودکان قرار داده است.

وی با اشاره به این که سه جلد بعدی این مجموعه نیز در مرحله تصویرگری است، تصریح کرد: «دست‌های سبز لاله»، «بچه‌های شهر ما» و «قشنگ‌ترین هدیه دنیا» عناوین این سه جلد است که به زودی روانه بازار خواهد شد.

معاون تولید انتشارات آستان قدس اضافه کرد:علاوه بر سه جلد منتشرشده و سه جلدی که مرحله تصویرگری را سپری می‌کند، احتمالا جلدهای دیگری نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «پرونده مختارنامه» نوشته رضا استادی به تازگی توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود. این کتاب روایتی از فراز و فرودهای سریال تلویزیونی مختارنامه است.

پرونده مختارنامه حاوی ناگفته‌هایی از سریال تلویزیونی مختارنامه و تحلیل و تشریح روند ساخت این اثر است که نگارش آن از سال ۱۳۸۵ آغاز و طی بازنویسی‌های مختلف، مهر ۱۴۰۲ به پایان رسیده است.

کتاب مورد اشاره در ۶۰۰ صفحه نوشته شده و طی ۱۰ فصل به ترتیب زمانی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ روند ساخت و پخش این سریال را به صورتی داستان گونه و صریح روایت می‌کند. همچنین در بخشی از کتاب سه تک نگاری درباره محمود فلاح، عظیم جوانروح و داوود میرباقری قرار گرفته و پایان بخش کتاب نیز آلبوم تصاویر پشت صحنه سریال است که تاکنون منتشر نشده اند.

کد خبر 6095489 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • ترسناک‌ترین فیلم جهان که کشته داده!
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران