Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:12:29 GMT

آسیب دیدگی داور شهرکردی در کمیته انضباطی پیگیری می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۵۹۷۰

آسیب دیدگی داور شهرکردی در کمیته انضباطی پیگیری می شود

شهرکرد - ایرنا - رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت:در دیدار فوتبال تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران، داور این استان دچار حادثه شد که این مساله در کمیته انضباطی فدراسیون پیگیری می شود.

طهمورث حیدری روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با محکوم کردن آسیب رساندن تعدادی از تماشاگران به داور چهارمحال و بختیاری در دیدار صنعت نفت آبادان و پیکان افزود: این مساله به صورت ویژه از سوی هیات فوتبال پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، مردم آبادان انسان های شریف و خونگرمی هستند و خوزستان مهد فوتبال ایران است و نباید عده ای تماشاگرنما به فوتبال این شهرستان و استان لطمه بزنند.
رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال است و یکی از سرمایه های داوری در آسیاست و نباید بی جهت قضاوت های او مورد هجمه تعدادی تماشاگرنما قرار گیرد.
حیدری افزود: براتعلی مولوی نیز یکی از کمک داوران خوب و با اخلاق فوتبال ایران است که بازی های مهمی را قضاوت کرده است ولی روز جمعه عده ای از تماشاگر نماها باعث زخمی شدن صورت او شدند.
به گفته وی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهارنظر خواهد کرد و فدراسیون فوتبال نیز از کمک داور آسیب دیده چهارمحال و بختیاری دلجویی کند.
حیدری یادآور شد: تمارض های جاسم کرار بازیکن صنعت نفت آبادان، در این دیدار باعث شد که تماشاگران نسبت به قضاوت های درست تیم داوری اعتراض کنند.
به گزارش ایرنا، داوران لیگ فوتبال اجازه مصاحبه پس از بازی را ندارد و از این رو خبرنگار ایرنا نتوانست با داور آسیب دیده مصاحبه کند.
دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر که جمعه شب در ورزشگاه تختی آبادان تا دقیقه 85 با نتیجه 2 بر یک به سود پیکان پیش بود به دلیل ورود تماشاگران به زمین چمن نیمه تمام باقی ماند.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر كميته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار مطلب توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی