Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@16:44:08 GMT

بررسی نقش زنان در تداوم نهضت حسینی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۶۰۶۱

بررسی نقش زنان در تداوم نهضت حسینی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)؛ همزمان با سالروز شهادت امام زین‌العابدین(ع) مراسم سخنرانی مذهبی با موضوع «نقش زنان در تداوم نهضت حسینی» ویژه بانوان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، این ویژه‌برنامه روز شنبه، 31 شهریورماه از ساعت 16 با سخنرانی فخر روحانی در تالار شیخ صدوق(ره) واقع در ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این برنامه به همت اداره کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس و با هدف تبیین جایگاه و نقش زنان در بقا و تداوم نهضت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) برپا می‌شود.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا حضرت عبدالعظیم محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر رضایی در دویست و چهارمین جلسه شورای مسکن استان فارس با اشاره به تلاش‌های محمود طالبان مدیرکل پیشین این اداره کل گفت: تا یک ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مسکن خواهیم بود و گره‌های موجود در حوزه مسکن استان باز می‌شوند.

در این جلسه که با حضور استاندار فارس برگزار شده بود، وضعیت عملکرد شهرستان‌های استهبان، کوهچنار، رستم، پاسارگاد، خرّمبید و فراشبند در نهضت ملی مسکن با حضور فرمانداران بررسی شد.

در بررسی آمار عملکرد نهضت ملی مسکن در ۳۷ شهرستان استان فارس، استهبان با رتبه ۳۶ در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، به عنوان شهرستان نخست استان در پایان سال انتخاب شد به طوری که از عملکرد ۱۲ درصد در فروردین ماه به ۸۰ درصد عملکرد در پایان سال ۱۴۰۲ رسیده بود.

در این جلسه عملکرد شهرستان‌های کوهچنار، رستم، پاسارگاد، خرّمبید و فراشبند و مشکلات پیش روی آنان در حوزه مسکن بررسی و پیگیری شد.

کد خبر 6081395

دیگر خبرها

  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • قبرستان بقیع در سطح بین‌المللی معرفی شود
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • حرم شاه عبدالعظیم مرمت می‌شود
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • لزوم برنامه عملیاتی برای خروج از زیان‌دهی واحدهای دانشگاهی