Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@08:54:01 GMT

رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۶۱۸۵

رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک برگزار شد

اراک- ایرنا- همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی روز شنبه با حضور مسئولان استانی، مقامات نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم، در اراک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، یگان هایی از سپاه روح الله استان مرکزی، سپاه ناحیه اراک، نیروی انتظامی، پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی و بسیج محلات در این آیین از مقابل تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران رژه رفتند و توان و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیروهای مسلح در این آیین با گام های آهنین و استوار بار دیگر اقتدار و عزم خود را در حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
رژه یگان‌های موتوری و خودرویی نیروهای مسلح استان مرکزی حاضران در این آیین را به وجد آورد و گروه رزمی کاران گردان ذوالفقار سپاه روح الله نیز به ارایه هنرهای رزمی پرداختند.
تکاوران سپاه ناحیه اراک نیز با انجام حرکات رزمی - نمایشی توان جسمی و رزمی خود را به منصه ظهور گذاشتند.
مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان اراک نیز از ساعات اولیه امروز خود را به محل برگزاری رژه نیروهای مسلح که در خیابان امام خمینی(ره) و مقابل بازار تاریخی این شهر برگزار شد، رساندند و از نزدیک شمه ای از اقتدار و عظمت نظامی ایران اسلامی را مشاهده کردند.
خانواده نیروهای مسلح استان مرکزی متشکل از سپاه روح الله، مرکز آموزشی درجه داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) و نیروی انتظامی است.
رژیم بعثی عراق در 31 شهریور ماه سال 1359 با بمباران نقاط مختلف جنوبی و غربی کشور جنگ تحمیلی را آغاز کرد که حدود هشت سال به طول انجامید.
3017/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نظامي رژه استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی زد

نماینده استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسرائیل قدرت بازدارندگی خود را از دست داده و اگر بخواهد ادامه بدهد نیروهای مسلح ما سیلی محکم‌تری به آن می‌زنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی عصر امروز در جشن و خروش مردم پایتخت مقاومت اسلام در حمایت از حمله مقتدرانه نیروهای مسلح به رژیم اشغالگر اسرائیل در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سلیمانی، اظهار داشت: به لطف پروردگار وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق و سیلی محکمی بر رژیم غاصب صهیونیستی وارد شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی خطاهایی مرتکب شد و با حمله به کنسولگری ایران در سوریه تعدادی از مستشاران کشور را به شهادت رساند که خطای بزرگی بود، گفت: رژیم صهیونیستی بداند که ملت ایران تا آخرین قطره خون مقابل آنها ایستاده است تا این رژیم از کودک‌کشی و غارتگری دست بردارد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم مظلوم غزه نیز تسلیم نخواهند شد و عزتمندانه مقاومت می‌کنند، افزود: ما به وعده الهی اعتقاد و ایمان داریم که اگر خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری خواهد کرد.

وی با تقدیر از نیروهای مسلح کشور به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: خدا را شاکر هستیم که در این عصر زندگی می‌کنیم و خدا این توان را به ما داده از مظلوم دفاع کنیم و مقابل ظالم بایستیم.

علیمرادی با بیان اینکه مردم دست سپاهیان غیور را می‌بوسند و اگر دشمن بخواهد ادامه بدهد نیروهای مسلح کشور حتماً این بار سیلی محکم‌تری به آن خواهند زد، ادامه داد: دولت‌های اسلامی ببینند که ایران اسلامی چگونه عزتمندانه مقابل استکبار ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه دولت‌های اسلامی بدانید که تنها راه عزت راه قرآن است که در مقابل ظلم بایستید و اگر می‌خواهید از ذلت و سرافکندگی رهایی پیدا کنید دستور قرآن را اجرا کنید، افزود: دین خدا را یاری کنید تا خدا به شما عزت بدهد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسرائیل قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است و رو به نابودی است، گفت: به همه ملت‌های آزاده عالم و همه مدافعان حرم و جبهه مقاومت درود می‌فرستیم که امروز در میدان جهاد با رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل هستند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • حمله ما به رژیم صهیونیستی فقط در حد یک تنبیه بود
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • سپاه سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی زد
  • به شکرانه عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح مردم ایران امشب جشن برگزار می‌کنند
  • تجمع مردم اراک در حمایت از اقدام سپاه پاسداران و تنبیه رژیم صهیونیستی
  • خوشحالی مردم استان مرکزی از حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • سالگرد شهادت صیاد شیرازی در بندرانزلی برگزار شد
  • رژه روز ارتش در کرمانشاه برگزار می‌شود/ پاسخ ایران به تعدی دشمنانش پشیمان‌کننده‌ است
  • آیین‌نامه به‌روزرسانی نشده، دردسر جدید فوتبال ایران/ صدور ابلاغیه انضباطی برای مصاحبه استقلالی‌ها در اراک