Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@18:33:52 GMT

احداث بیش از ۸ هزار مترمربع فضای سبز در سنندج

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۶۲۰۶

احداث بیش از ۸ هزار مترمربع فضای سبز در سنندج

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: با هدف توسعه سرانه فضای سبز عملیات احداث بیش از ۸ هزار مترمربع فضای سبز در بلوار شهدای نیروی انتظامی در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج، فواد کریمی، با اشاره به اینکه فضاهای سبز مهم ترین عامل زیبایی و شادابی شهرها است؛ گفت: افزایش و توسعه سرانه فضای سبز در اولویت برنامه های شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: با هدف توسعه سرانه فضای سبز در سالجاری این شهرداری اقدام به احداث فضای سبز در کمربندی زاگرس به متراژ بیش از ۱۱ هزار متر مربع کرد.

 

کریمی، از احداث بیش از هشت هزار متر مربع فضای سبز دیگر در بلوار شهدای نیروی انتظامی  خبر داد و گفت: احداث پارک های درون محلی در ارتقاء سطح روحیه شهروندان و شادابی آنان تاثیر گذار است.

 

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اعلام کرد: برای احداث فضای سبز در این مسیر اقداماتی نظیر ۶۵۰ مترطول جدول گذاری، هزار و ۳۲۰ مترمکعب کف فرش، ۳۲۴ مترمکعب تسطیح و رگلاژ، بیس ریزی ۱۲۳ مترمکعب و ۱۱۰ سرویس خاک صورت گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر احداث این دو پروژه فضای سبز عملیات احداث بیش از سه هزار و ۶۰۰ متر مربع فضای سبز در فاز ۲ شهرک سعدی هم در حال اجرا است.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم تاسوعای حسینی هفته دفاع مقدس خامنه ای آیت الله خامنه ای تاسوعا قم بندرعباس عاشورا فضای سبز احداث سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر

شهردار کرمانشاه گفت: از احداث پارکینگ‌های طبقاتی با ارائه مشوق‌های تجاری به ویژه در معابر پرتردد و قدیمی شهر همچون خیابان مدرس استقبال می‌کنیم و در ازای ساخت پارکینگ برابر مقررات شهرسازی، مشوق‌هایی در قالب تجاری به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: ۷۰۰ کیلومتر از معابر شهر کرمانشاه که خط‌کشی نداشت به صورت استاندارد خط‌کشی شده است و همکاران همچنان در حال خط‌کشی سایر معابر هستند.

وی افزود: از رانندگان درخواست داریم از خط کشی‌های معابر استفاده و قواعد حرکت میان خطوط ترسیم شده در خیابان‌ها را رعایت کنند که مانع برخورد و تصادف می‌شود و از طرفی سبب روانی ترافیک شهر خواهد شد.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: همخوانی میان تعداد و تردد خودروها در سطح معابر کرمانشاه وجود ندارد و دچار کمبود شدید توقفگاه‌ها هستیم.

نوروزی تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه به دنبال احداث پارکینگ طبقاتی است، همین جا از همشهریان و کسانی که امکان سرمایه‌گذاری دارند یا املاکی دارند که قابلیت تبدیل شدن به پارکینگ را دارد دعوت می‌کنیم به شهرداری مراجعه و از مشوق‌های تجاری استفاده کنند.

وی گفت: از احداث پارکینگ‌های طبقاتی با ارائه مشوق‌های تجاری به ویژه در معابر پرتردد و قدیمی شهر همچون خیابان مدرس استقبال می‌کنیم و در ازای ساخت پارکینگ برابر مقررات شهرسازی، مشوق‌هایی در قالب تجاری به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

کد خبر 745312

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر