Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@10:12:49 GMT

مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۶۲۰۹

مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی در جوار مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ صبح امروز (31 شهریور) و همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس،  رژه سراسری نیروهای مسلح خراسان شمالی با هدف نمایش اقتدار و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در مرکز خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش امسال مسئولیت برگزاری رژه بر عهده تيپ مستقل 130 پياده شهيد دلجويان خراسان شمالي واگذار شده بود که با هماهنگی با نمایندگان سایر مراجع ذیربط، به صورت استانی در جوار مصلی امام خمینی(ره) بجنورد اجرایی شد.

 

این مراسم  با حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان، مسئولان، "حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی" نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)، فرمانده ارتش و ناجا، استاندار خراسان شمالی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران اجرا شد.

 

در این مراسم یگان‌های ویژه نیروهای زمینی اعم از یگان تیپ ۱۳۰ ارتش، سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، نیروهای انتظامی، مرزبانی و یگان‌های موتوری از مقابل کلام الله مجید، تمثال مقام حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا رژه رفتند.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم هفته دفاع مقدس تاسوعای حسینی عاشورای حسینی عاشورا تاسوعا قم بندرعباس امام حسین ع رژه نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرمانده کل ارتش ایران به آمریکا و اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالکریم موسوی، فرمانده کل ارتش گفت: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که ما را هم یکی از سربازانی قرار داد تا در این گوشمالی تنبیهی رژیم نامشروع صهیونیستی و در پاسخ به اشاره ولایت، سهمی داشته باشیم.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی با گذر از خطوط قرمز و مغایر قوانین بین‌اللملی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، حمله تجاوزکارانه‌ای انجام داد و تعدادی از مستشاران ما را به شهادت رساند، اظهار داشت: سازمان‌های بین‌اللملی باید ذیل بند هفت منشور سازمان ملل متحد به مجازات رژیم صهیونیستی می‌پرداختند؛ اما به دلیل قصور و اهمال آنها از یک سو و مطالبه عمومی ملت بزرگ ایران از سوی دیگر، ما اقدام به این عملیات تنبیهی کردیم.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به دست رزمندگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محوریت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌افزایی همه نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد، افزود: لازم می‌دانم به همرزمان عزیزم در نیروی هوافضای سپاه و همه رزمندگان نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک و خداقوت عرض کنم، به دلیل این موفقیت بزرگ و یک بار دیگر هشدار می‌دهیم که اگر رژیم نامشروع صهیونیستی بخواهد بر اقدامات تجاوزکارانه خود اصرار بکند، این بار با مجازاتی سنگین‌تر و سخت‌تر مواجه خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‍ها و منافع آنها به‌خصوص پایگاه‍هایی که از آن به عنوان مبدا علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی صورت بگیرد، اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شوند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895048

دیگر خبرها

  • رژه نیروهای مسلح یگان های تیپ ۲۶۴ارتش در سلماس
  • رژه یگان‌های ارتش در سلماس
  • تمام تجهیزات نیروهای مسلح کشور بومی است
  • آمادگی نیروهای ارتش اصفهان باتجهیزات دفاعی پیشرفته
  • توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران
  • فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سردمداران آمریکا هشدار داد
  • هشدار فرمانده کل ارتش ایران به آمریکا و اسرائیل
  • هشدار نظامی نزاجا به دشمنان: نیروهای مسلح ایران پشیمانتان می‌کنند
  • رژه روز ارتش در کرمانشاه برگزار می‌شود/ پاسخ ایران به تعدی دشمنانش پشیمان‌کننده‌ است