Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@16:52:20 GMT

آغاز رقابت های جهانی جودو در باکو

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۶۲۳۱

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، سی و دومین دوره رقابت های جودو انفرادی قهرمانی مردان و بیست و سومین دوره قهرمانی زنان جهان امروز با برد نماینده ایران در باکو جمهوری آذربایجان ادامه یافت. به گزارش پایگاه اختصاصی مسابقات، در این مسابقات 800 جودوکا از 130 کشور جهان از جمله ایران شرکت کرده اند ، که تا پنجشنبه 5 مهر به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه و برنامه مسابقات به این شرح است:
** مردان:
* 73- کیلوگرم:
در این رقابت هاف محمد محمدی بریمانلو در دور اول در حالی که با امتیاز وازاری از کیم چول گوآنگ از کره شمالی پیش بود ، وی را در 3:59 دقیقه ایپون کرد.بریمانلو در دور دوم به مصاف ایشن امانوف از قرقیزستان می رود.
- برای ایران در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید ملایی و 100+ کیلوگرم جواد محجوب نیز حضور دارند.

سعید مولایی در وزن منهای 81 کیلو گرم روز یکشنبه یکم مهر ماه و جواد محجوب جودوکار سنگین وزن کشورمان در وزن به اضافه 100کیلوگرم روز چهارشنبه چهارم مهر ماه با حریفان خود مبارزه خواهند کرد.هدایت تیم کشورمان را در این رقابت ها محمد منصوری عهده دار است. این رقابت ها از 29 شهریور آغاز شده است و تا پنجم مهر ادامه می یابد.
در این رقابت ها بیش از 800 ورزشکار  ا ز 130 کشور جهان رقابت می کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جودو باکو ایران ورزش بریمانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مربی تیم جودوی شهر نسر بخش رخ گفت: مسابقاتِ استانی جودو در اوزان مختلف و رده های سنی نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در سالن توحید شهر فربمان برگزار شد.  

علی اکبرزاده افزود: در این رقابت‌ ها ۱۸۰ جودو کار از شهرهای مشهد، فریمان، نصر آباد تربت جام و نسر با  یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و در رده نونهالان تیم جودو نسر به مقام اول دست یافت.

 

وی ادامه داد: این مسابقات در رده نونهالان در اوزان ۲۸، ۴۲ ،۳۸ کیلوگرم، در رده نوجوانان در اوزان ۵۰ کیلوگرم و در رده بزرگسالان در اوزان ۶۶، ۸۱، ۱۰۰  کیلو گرم  برگزار شد.

 

در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم هر وزن مشخص شدند و حکم قهرمانی و  هدایای نقدی به افراد برتر اهداء شد. 

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز