Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:03:08 GMT

گریزمان: تنها ۲۰ روز برای استراحت فرصت داشتم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۶۲۳۸

گریزمان: تنها ۲۰ روز برای استراحت فرصت داشتم

مهاجم اتلتیکو مادرید دلیل آماده نبودن خود را در شروع فصل کم بودن مدت استراحت خود عنوان کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، آنتوان گریزمان جایزه بهترین بازیکن ماه آگوست باشگاه اتلتیکو مادرید را دریافت کرد. مهاجم فرانسوی پس از دریافت این عنوان در یک کلیپ ویدیویی گفت‌: به سرمربی و گروهی که کار می‌کنیم اعتماد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانیم در لالیگا بهتر شویم و سیر صعودی داشته باشیم.

بازیکن اتلتیکو مادرید در ادامه‌ به کوتاه بودن تعطیلات خود اشاره کرد و گفت‌: پس از قهرمانی با فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تنها ۲۰ روز فرصت استراحت داشتم اما اکنون به سطح خوب خود رسیده‌ام.

اتلتیکو مادرید امشب (شنبه) در هفته‌ پنجم لالیگا به مصاف ختافه می‌رود. گریزمان درباره این بازی اظهار کرد: ختافه تیم جنگنده‌ای است که کار گروهی خیلی خوبی دارد. سرمربی ختافه نیز از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب عمل می‌کند. بازی سختی خواهد بود اما ما بازیکنانی در اختیار داریم که می‌توانند نمایش خوبی را به اجرا بگذارند و برای کسب سه امتیاز بازی تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آنتوان گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم